۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۶۱۶۰۹

محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: محفل انس با قرآن کریم بیست و نهم اردیبهشت ماه با حضور قاری مصری احمدبن یوسف الازهری در کرمانشاه برگزار می‌شود.
محفل انس با قرآن کريم

حجت‌الاسلام حسینی‌اراکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ، بیان کرد: محفل انس با قرآن کریم سه‌شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه رأس ساعت 10 با حضور مسؤولان و فعالان جامعه قرآنی استان در جوار امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان برگزار می‌شود.


وی در خصوص برنامه‌های جانبی این محفل قرآنی گفت: افزون بر قرائت قرآن کریم از سوی قاری مصری و قاریان استانی برنامه‌های جانبی همچون سخنرانی و اجرای تواشیح نیز برای این مراسم در نظر گرفته شده است.


حجت‌الاسلام حسینی‌اراکی تصریح کرد: مناسبت برگزاری سی‌و‌دومین مسابقات سراسری حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در تهران؛ محافل انس با قرآن را در مراکز استان‌ها از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می شود.


وی از برگزاری اختتامیه مسابقات سراسری حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در یکم خرداد ماه سال جاری خبر داد و افزود: بعد از برگزاری این اختتامیه فعالان جامعه قرآنی در دوم خرداد ماه با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند./967/ت303/ب4

ارسال نظرات