۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۶۱۹۸۹
از سوی آستان مقدس حرم حضرت معصومه برگزار می‌شود؛

کلاس‌های آموزش فقه، اصول و علوم قرآنی ویژه بانوان

خبرگزاری رسا ـ کلاس‌های آمورشی فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآنی ویژه بانوان به منظور ارتقای سطح بینش و نگرش بانوان در این زمینه در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.
آموزش علوم قرآني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کلاس‌های آمورشی فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآنی ویژه بانوان در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود؛ این کلاس‌های به ‌صورت هفتگی سه‌شنبه‌ها از ساعت 15 الی 17 در جوار شبستان چهار مسجد اعظم برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

 

هدف از برگزاری این کلاس‌ها در آستانه حضرت فاطمه معصومه(س) ارتقای سطح بینش و نگرش بانوان در زمینه مسائل فقهی و علوم قرآن است و برگزاری این کلاس‌های می‌تواند کمک مؤثری در راستای ارتقای فرهنگ قرآن به‌عنوان فرهنگ برتر و سبک زندگی اسلامی در جامعه داشته باشد؛ این کلاس‌ها به ‌صورت آزاد برگزار شده و عموم علاقه‌مندان و بانوان می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

 

لازم به ذکر است، این دوره از کلاس‌ها به‌ تازگی در آستانه حضرت فاطمه معصومه(س) آغازشده و علاقه‌مندان با شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند به‌صورت مستمر مباحث مربوط به فقه و اصول و علوم قرآنی را دنبال کنند.

 

همچنین کرسی‌های هفتگی تلاوت قرآن کریم سه‌شنبه‌شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشا در آستانه حضرت فاطمه معصومه(س) برگزارشده و علاقه‌مندان برای شرکت در این کرسی‌ها می‌توانند سه‌شنبه‌شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت فاطمه معصومه(س) حضور یابند./837/پ203/ف

ارسال نظرات