۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۶۴۳۲۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

ویژه برنامه‌های گرامیداشت ایام سوگواری 14 و 15 خرداد در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت ایام سوگواری 14 و 15 خرداد در تبریز خبر داد.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی امروز در جلسه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی بزرگداشت ایام الله 14 و 15 خرداد اظهار داشت: بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران بایستی در شأن ایشان و به اندازه عظمت وجودی حضرت امام راحل برگزار شود.


وی با اشاره به ایام مبارک و اعیاد خجسته ماه شعبان افزود: نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تلألو اهداف انبیای الهی بوده و با ظهور حجت حق به مقصد خواهد رسید، بنابر این انتظار داریم تمامی دستگاه‌های مرتبط و ذیربط در برگزاری ویژه برنامه های 14 و 15 خرداد نهایت تلاش را داشته باشند.


حجت الاسلام تقی زاده شخصیت حضرت امام خمینی(ره) را شخصیتی جامع و کامل عنوان کرد و گفت: اخلاص، دین‌مداری، تقوا، خدمت به خلق خدا، استکبارستیزی، ساده زیستی و توکل به خداوند متعال بخشی از ابعاد بی نظیر شخصیت قرن معاصر بوده است.


وی وجود همت و اراده‌ای عالی را برای برگزاری جلسه و برنامه ریزی و همچنین اجرای مراسم برای این چنین شخصیتی الزامی دانست و افزود: البته هر قدر هم که بخواهیم حق این ابرمرد تاریخ را ادا کنیم نمی توانیم جز اندکی از دریای وجود مبارک ایشان را درک کنیم چون هم وجود امام والاست و هم اهداف ایشان.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر اجرای برنامه های تأثیرگذار درباره حضرت امام راحل و 15خرداد ابراز کرد: در عصری که با تبلیغات گسترده و همه جانبه دشمنان مواجه هستیم، تلاش کنیم تا طوری برنامه ریزی شود که تأثیرگذاری بیشتری در نسل سوم و چهارم انقلاب نسبت به تبلیغات دشمنان داشته باشد.


حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به اهمیت قیام 15خرداد افزود: قیام خونین 15خرداد نخستین قدم در نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت این روز، کمتر از گرامیداشت امام راحل و انقلاب اسلامی نیست.


وی در پایان از برگزاری مراسم محوری بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در روز 14خرداد و بزرگداشت پنجاه و دومین سالگرد قیام خونین 15خرداد در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز و 20شهرستان استان خبر داد./853/د102/ح

ارسال نظرات