۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۶۴۶۴۹
برای چهارمین سال پیاپی؛

اوقاف آذربایجان غربی رتبه برتر کشور را کسب کرد

خبرگزاری رسا ـ اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در بررسی عملکرد سال 93 موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.
حجت الاسلام مصائبي

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، گفت: براساس روال سال های گذشته نمایندگان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در طول سال 93 چندین بار عملکرد و روند اجرای برنامه های ابلاغی سازمان در ادارات و واحدهای مختلف را مورد بررسی دادند.

 


وی با اشاره به آخرین بازرسی در اردیبهشت ماه سالجاری، گفت: در آخرین بررسی های صورت گرفته از سوی نمایندگان سازمان اوقاف و امور خیریه، عملکرد اداره کل اوقاف آذربایجان غربی مطلوب و مثبت ارزیابی شد.

 


حجت الاسلام مصائبی با ابراز خرسندی گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از عملکرد سال 93 ادارات شهرستان ها و ستاد اداره کل اوقاف آذربایجان غربی، استان برای چهارمین سال موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

 


وی گفت: موفقیت اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برای چهارمین سال پیاپی مرهون تلاش همکاران ستادی و ادارات اوقاف شهرستانها است.

 


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: اجرای برنامه های ابلاغی از سوی سازمان همچون تجدید اجارات، اخذ سند، حل اختلافات با منابع طبیعی، برنامه های مالی و همچنین بحث وقف و انجام اقدامات ابتکاری و نوع اصلی ترین معیار در رتبه بندی استان ها است.

 


حجت الاسلام مصائبی گفت: اداره تحقیق، معاونت توسعه منابع و پشتیبانی، فن آوری، روابط عمومی از ستاد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به لحاظ عملکرد شایان توجه در سال 93 و انجام دقیق برش برنامه های ابلاغی به عنوان برتر کشوری معرفی شدند.

 

وی افزود: رؤسای ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های شوط، تکاب و مهاباد نیز به عنوان مدیران نمونه کشوری از آذربایجان غربی انتخاب شدند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اظهار کرد: آذربایجان غربی امسال برای چهارمین سال پیاپی به عنوان رتبه برتر کشور از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه شناخته شد که امیدواریم در سالجاری نیز با تلاش مجموع همکاران شاهد عملکرد مطلوب و در نهایت کسب رتبه برتر کشور باشیم.

 

گفتنی است، اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در سال‌های 90، 91، 92 و 93 به صورت متوالی رتبه و امتیاز برتر کشور را کسب کرده و به عنوان استان برتر تجلیل شده است./936/ت302/ب4

ارسال نظرات