۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱
کد خبر: ۲۶۵۵۷۴
حجت‌الاسلام نیساری تأکید کرد؛

ضرورت جلوگیری از تحریف شخصیت امام خمینی برای نسل آینده

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: اشخاصی هستند افزون بر اینکه ریزش از انقلاب اسلامی را شروع کردند کم کم می خواهند شخصیت بزرگ امام خمینی(ره) را تحریف کرده و امامی دیگر به نسل های آینده معرفی کنند.
حجت الاسلام نيساري، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری، رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی شب گذشته در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مجمع جوانان ارومیه در مسجد یورتوشاهی اظهار کرد: خبرگان رهبری بعد از 17 خرداد جانشینی به مانند امام خمینی(ره) برای مدیریت نظام و انقلاب انتخاب کردند که تا به امروز به بهترین وجه حضرت امام خامنه ای با وجود تمام مشکلات این نظام را مدیریت نمودند و انشاء الله صاحب پرچم اسلام به امام زمان (عج) تحویل داده شود.


این عصر ، عصر امام خمینی هست و منشأ اثر شده است


وی با تصریح بر اینکه اهل کتاب و نویسنده و جهان سیاست این عصری که ما در آن زندگانی می کنیم به عصر خمینی(ره) نام گذاری کردند، عصری که امام خمینی(ره) در ان حضور پیدا کردند و منشأ اثر در جهان اسلام شدند افزود: جای دارد معمار انقلاب اسلامی را هم خودمان خوب بشناسیم و هم به کسانی که نمی شناسند، خوب  بشناسانیم که هم در میان خودمان و سایر کشورها این ناآشناها هستند و این برای ما هم ضرورت و هم فرصت هست.


کسانی می خواند شخصیت امام را برای نسل آینده تحریف و جعل کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه اشخاصی هستند افزون بر اینکه ریزش از انقلاب اسلامی را شروع کردند کم کم و به تعبیررهبر انقلاب اسلامی، امام خامنه ای می خواهند شخصیت بزرگ امام خمینی(ره) را تحریف کنند و چیزی که ما در طول این 37 سال از ویژگی های امام(ره) شنیدیم و با پوست و گوشت خود لمس کردیم به نسل های آینده این موضوعات را پاک کنند و امامی دیگری را معرفی کنند.


حجت الاسلام نیساری با تصریح بر اینکه طبق گفته امام(ره) در سال 42 به مرحوم عسکر اولادی، ما سه مرحله دارد، افزود: باید ایران اسلامی شود، مسلمان ها باید بیدار شوند، دنیا باید مسلمان شود که مرحله اول و دوم خدمت شما هستم و مرحله سوم در اختیار ما نیست.


حجت الاسلام  نیساری در ادامه بانقل قول از سفیر کشور ایران در کرواسی راجع به شناخت شخصیت امام خمینی (ره) در کشورهای دور چون شیلی افزود: شخصیت امام خمینی(ره) در کشورهای دور چون آمریکای لاتین شناخته شده است و موقعی که این سفیر برای یک تحقیق علمی به کشور شیلی سفر می کند وقتی خود را با نام سفیر ایران معرفی می کند نمی شناسند ولی وقتی با نام امام خمینی(ره) خود را معرفی می کند با استقبال روبه رو می شود.


پیشگویی های امام خمینی به عنوان معجزه بود


وی با اعلام اینکه باید در برنامه های تلویزیونی ساعاتی به امام شناسی  اختصاص یابد شود، اظهار داشت: به تعبیر امام خامنه ای کیست که امام خمینی (ره) را نشناسد ؟ و کیست که امام را خوب بشناسد ؟


حجت‌الاسلام نیساری افزود: پیشگویی های امام خمینی(ره) طبق گفته یکی از دانشمندان هندی بنام محمد حسین هدا " به عنوان معجزه مطرح هست" و اینکه امام خمینی (ره) ذلالت صدام ملعون را و فروپاشی شوروی که یکی از قدرت های اول آن زمان بود پیشگویی کردند.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در یک تحقیق 10 سال پیش در فضای مجازی خاطرنشان کرد: اگر کلمه خمینی را در اینترنت جستجو شود بیش از 59 سایت معرفی می کند، امام خمینی بزنید 20 سایت معرفی می کند اما برای ضد امام خمینی 700 سایت وجود دارد و در یاهو 1113 صفحه  علیه امام خمینی(ره) وجود دارد.


وی در پایان بر لزوم بازگویی اندیشه های امام که نقشه راه ملت است در فضای مجازی تأکید کرد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات