۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۲۶۵۵۷۶

دهمین دوره مسابقات استانی حافظان قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: دهمین دوره مسابقات حافظان قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می‌شود.
اسمعلي ابراهيمي

اسمعلی ابراهیمی، مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری دهمین دوره مسابقات استانی حافظان قرآن کریم خبر داد و اظهار داشت: 180 نفر از حافظان قرآن کریم در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.


ابراهیمی تصریح کرد: حافظان قرآن در رشته های حفظ پنج، 10 و 20 جزء و کل قرآن به مسابقه و رقابت خواهند پرداخت، دوره شفاهی آن نیز در مرداد ماه برگزار می‌شود.


وی با اشاره به برگزاری کتبی مسابقات حفظ قرآن کریم، افزود: حافظان قرآن پس از گذراندن دوره کتبی، به طور شفاهی نیز به رقابت خواهند پرداخت و پس از کسب بالاترین امتیاز به آن ها مدرک تخصصی اعطا خواهد شد.


مدیر دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، بیان داشت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه های مختلفی در سطح استان خواهیم داشت و امید است با هماهنگی و همت ادارات، برنامه های فرهنگی با کیفیت و هماهنگی بیشتری برگزار شود.


این مسؤول در پایان با توجه به برگزاری برنامه های فرهنگی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در مساجد محوری استان، کرسی های تلاوت قرآن کریم را برگزار خواهیم کرد و از مهم ترین برنامه های این ایام می توان به اعزام قاریان ممتاز و روحانیان به مساجد، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و ... اشاره کرد./857/ت303/ب4

ارسال نظرات