۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۶۵۷۸۲
امام جمعه محمودآباد:

مساجد بهترین پایگاه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد با بیان این که مسجد بهترین و بزرگ ترین پایگاه دینی و مذهبی است، گفت: باید از این پایگاه مهم و ارزشمند در راستای مقابله با نقشه ها و تهاجم فرهنگی دشمنان بهره گیری شود.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز در نشست هم اندیشی نکوداشت مساجد که در شهرستان محمودآباد برگزار شد با بیان این که مسجد بهترین و بزرگ ترین پایگاه دینی و مذهبی است، گفت: باید از این پایگاه مهم و ارزشمند در راستای مقابله با نقشه ها و تهاجم فرهنگی دشمنان بهره گیری شود.


استاد حوه علمیه مازندران افزود: دشمنان همواره به دنبال ترویج افکار و برنامه های شوم خود هستند که باید از کارکرد ارزشمند مسجد به درستی و آن گونه که شایسته است استفاده شود.


وی با بیان این که مساجد همواره در طول انقلاب اسلامی ثمربخش و دارای برکات فروانی برای نظام بوده است، تصریح کرد: مساجد به عنوان پایگاه های گرانقدر نظام اسلامی است که می تواند ثمرات بسیاری در عرصه های مختلف داشته باشد.


حجت الاسلام موسوی با اشاره به نقش والای مساجد در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: این پایگاه مهم نقش بسیاری در راستای جذب نیرو و کمک های مردمی برای جبهه های حق علیه باطل داشته است.


امام جمعه محمودآباد ادامه داد: اگر امروز دشمن متوجه شده است که نمی تواند با ایران اسلامی مقابله کند به سبب داشتن مساجد و حضور مردم در این پایگاه معنوی است.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسجد به عنوان سنگری مهم و ارزنده است که باید به درستی حفظ شود، گفت: این پایگاه مهم معنوی مکانی ارزشمند برای حضور نوجوانان و جوانان بوده و بسترهای لازم برای حضور نسل جوان جامعه فراهم شود.


وی، ادامه داد: مسؤولان فرهنگی و تبلیغی باید با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برای جوانان در مساجد آن ها را تشویق و ترغیب کنند که حضور مردم در مساجد سبب رشد معنوی و پویایی جامعه اسلامی شده و برکات فراوانی دارد.


حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که بهره گیری از ظرفیت های مساجد جامعه را در مسیر تعالی و رستگاری رهنمون می کند، گفت: حضور در مساجد و بهره گیری از پتانسیل های موجود در آن به عنوان امری ارزنده است که باید در مسیر جذب آحاد مردم و جوانان در این مکان مقدس و معنوی تلاش شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات