۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۲۶۵۹۳۱
استاد حوزه علمیه بابل:

اندیشه امام راحل مبتنی بر احیای اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل، اندیشه امام راحل را مبتنی بر احیای اسلام ناب و مقابله با اسلام آمریکایی بیان و گفت: امام راحل همواره از جریان اسلام حقیقی و ناب را تقابل با جریان اسلام متحجر و اسلام سازشکار می دانست و به همین دلیل اسلام تحریف شده همان اسلام مدنظر آمریکا است.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع مردم مرزیکلای بابل با گرامیداشت سالروز انتخاب مقام معظم رهبری درایت و تدابیر رهبری را راهگشا و ادامه دهنده خط امام بیان کرد و گفت: نگرانی مقام معظم رهبری در تحریف شخصیت ارزشمند امام راحل باید مورد توجه جدی مردم و به خصوص فعالان حوزه فرهنگ انقلاب اسلامی باشد.

 

وی افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب منشور و ترسیم کننده اندیشه های انقلاب است که باید سر لوحه رفتار و همه فعالیت های مسؤولان کشور قرار گیرد.

 

مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه با بیان این که برخی افراد و جریانات در صدد تحریف اندیشه ها و سخنان امام راحل هستند، اذعان کرد: امام راحل با تیزهوشی و دریات بالایی که داشتند مسأله تحریف را پیش بینی کردند و به همین دلیل این مسأله در پایان وصیت نامه سیاسی الهی شان آمده است.

 

وی ادامه داد: بر اساس وصیت نامه امام راحل حرف هایی که به اما نسبت داده می شود باید دارای سند متقن و محکم باشد و گرنه فاقد اعتبار و ارزش است.

 

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به وجود کتاب مهم صحیفه امام و وصیت نامه سیاسی الهی ایشان گفت: معیارهایی که در خصوص دیدگاه و اندیشه امام راحل بیان می شود باید مبتنی بر صحیفه امام راحل و نیز وصیت نامه ایشان باشد و یا فیلم آن موجود باشد.

 

وی اندیشه امام راحل را مبتنی بر احیای اسلام ناب و مقابله با اسلام آمریکایی بیان و خاطرنشان کرد: امام راحل همواره جریان اسلام حقیقی و ناب را تقابل با جریان اسلام متحجر و اسلام سازشکار می دانست و به همین دلیل اسلام تحریف شده همان اسلام مدنظر آمریکا است.

 

امام جمعه بابلکنار، اعتماد به وعده الهی را مورد تاکید امام راحل بیان کرد و اظهار داشت: بی اعتمادی به دشمنان اسلام  و وعده های آنان از خط حقیقی و اصیل امام خمینی(ره) است.

 

وی اعتماد داشتن به مردم و طرفداری از مظلومان در برابر ظالمان را خط اصیل اندیشه معمار کبیر انقلاب عنوان کرد و گفت: نفی اشرافی گری به خصوص از سوی مدیران جمهوری اسلامی، عدم سازش با استکبار جهانی و توجه به استقلال ملی در برابر زیاده خواهی قلدران بین المللی خط اصیل امام راحل است.

 

حجت الاسلام بابائیان وحدت ملی را حول ولایت فقیه عنوان و خاطرنشان کرد: تا زمانی که در مسیر ولایت و تبعیت از امام خامنه ای به عنوان ادامه دهنده خط و اندیشه امام راحل باشیم به مملکت ما آسیب نمی رسد.

 

وی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران برای حفظ نظام حاضر است همه چیزش را فدای آرمان های امام راحل و شهدا کنند و تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب نخواهد گذاشت که این انقلاب به دست نااهلان بیفتد./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات