۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۲۶۷۹۴۲
استاد حوزه و دانشگاه:

مبلغان از ظرفیت ماه رمضان برای ترویج معنویت در جامعه بهره گیرند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که روحانیت از ظرفیت های ارزشمندی برخوردار هستند، گفت: حضور علما و مبلغان سبب ترویج معنویت در جامعه می شود که باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که انسان باید از فرصت پیش آمده در زندگی نهایت بهره برداری را داشته باشد، افزود: لحظات عمر انسان در گذر بوده که باید تا توان داریم در مسیر اعمال نیکو و شایسته و بهره گیری از فرصت ها به کار گیریم.


وی با اشاره به این که در ماه مبارک رمضان بستر توبه فراهم است، تصریح کرد: اگر گناهانی مرتکب شدیم باید بدانیم درب رحمت و غفران پروردگار متعال به سوی بندگان خود به نحوی شایسته باز است.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان فرصت های ارزشمندی چون انس با قرآن کریم و تقرب الی الله فراهم است که باید با عزمی راسخ و ایمانی ارزنده در مسیر بهره گیری از تعالیم والای دینی گام برداریم.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت است، گفت: انسان باید با اهتمامی ارزنده و شایسته از لحظات این ماه نورانی در مسیر سعادت و تعالی استفاده کرده تا بتواند به مراتب والا برسد.


امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که روحانیت از ظرفیت های ارزشمندی برخوردار هستند، بیان داشت: حضور علما و مبلغان سبب ترویج معنویت در جامعه می شود که باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم.


وی با اشاره به این که باید اهتمام ارزنده و شایسته ای صورت گیرد تا روحانیت در مناطق مختلف شهری و روستایی حضور پیدا کنند، افزود: امروز نسل جوان ما در معرض تهدید قرار دارند که باید از ظرفیت های روحانیت در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان استفاده شود.


حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: امروز خانه و خانواده ما در معرض تهدید بزرگی به نام ماهواره قرار دارد که دشمنان تلاش دارند در راستای ترویج فرهنگ غربی و تضعیف دین محوری قدم بردارند.


استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ماه رمضان فرصت ارزشمندی است تا با استفاده از حضور روحانیت روایت های قال الصادق(ع) و قال الباقر(ع) در میان آحاد مردم بیان شود.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که ماه رمضان بهترین فرصت عبودیت و بندگی است که باید نهایت بهره برداری را داشته باشیم، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت خودسازی و توبه به درگاه حضرت حق است./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات