۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۷۰۵۴۷
مبلغ دینی:

همراهی انقلاب و ولایت در سخت‌ترین شرایط هنر است

خبرگزاری رسا ـ مبلغ دینی با بیان این‌که همراهی انقلاب ولایت در سخت‌ترین شرایط هنر است، گفت: کسی که اعتقاد قلبی به انقلاب و ولایت فقیه پِیدا کرد و دست بیعت با امام و رهبر انقلاب داد تا آخر در پای بیعت خود استوار و پا برجا باقی می ماند.
حجت الاسلام محمد بُداغ آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد بُداغ آبادی مبلغ دینی بعد از ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرستان کاشان با اشاره به این که انسان هایی که در برابر مشکلات صبر می کنند اجر زیادی دارند گفت: امام صادق(ع) می فرمایند اگر مؤمنان و شیعیان می دانستند صبر در مقابل مشکلات و سختی ها چقدر اجر و پاداش دارد حاضر بودند بدن هایشان قطعه قطعه شود تا به این اجر و پاداش برسند.  

 

وی افزود: درختی که در زمین سخت و بی آب ریشه خود را در دل خاک جا می دهد و به سختی به آن آب می رسد و رشد می کند، شاخه و برگ هایی محکم و میوه ای شیرین دارد و هیچ آفتی بر این درخت کارساز نیست.

 

حجت الاسلام بُداغ آبادی با اشاره به این که مؤمن در مقابل تند بادها مانند کوه استوار است یادآورشد: انسان هایی که در برابر سختی ها و مشکلات مقاومت می کنند به راحتی این مقاومت را از دست نمی دهند و به راحتی از گردونه خارج نمی شوند.

 

این مبلغ دینی تأکید کرد: مؤمن کسی است که وقتی اعتقاد قلبی به انقلاب و ولایت فقیه پِیدا کرد و دست بیعت با امام و رهبر معظم انقلاب داد تا آخر در پای بیعت خود استوار و پا برجا باقی می ماند.

 

حجت الاسلام بُداغ آبادی یاد آورشد: مشکلات اقتصادی وجود دارد و هیچ فردی از مشکلات موجود مستثنی نیست و این شرایط  برای همه یکسان است و همه تحت این شرایط زندگی می کنند، اما متأسفانه عده ای تحمل سختی و مشکلات را ندارند.

 

وی افزود: هنر این است که در بدترین و سخت‌ترین شرایط همراه با انقلاب و ولایت باشیم  و در همه صحنه های مختلف انقلاب حضور داشتیم و الا در شرایط عادی و آرام  خود را انقلابی و حامی ولایت معرفی کردن هنر نیست.

 

به گفته وی، در شرایط عادی خود را انقلابی معرفی کردن هنر نیست، بلکه هنر در این است که در بدترین شرایط و سخت ترین شرایط با انقلاب و ولایت باشیم.

 

 

این مبلغ دینی در ادامه با اشاره به سه نوع صبر، صبر در معصیت و گناه، صبر در برابر عبادات و صبر در مقابل مصیبت گفت: اگرانسان شرایط انجام فعل حرام برایش فراهم شود، اما از خدا کمک بخواهد و بتواند در مقابل آن صبر کند از خداوند پاداش عظیمی دریافت خواهد کرد.

 

حجت الاسلام بُداغ آبادی در مورد صبر در برابر طاعت گفت: صبر در مقابل روزه گرفتن در روزهای گرم و طاقت‌فرسای تابستان، صبر در مقابل خمس و زکات دادن و گذشتن از پولی که با سختی و مشقت به دست آورده است نیاز به صبر دارد.

 

وی از صبر در مقابل مصیبت به عنوان سومین صبر نام برد و افزود: انسان در هر لحظه و زمان ممکن است با مصیبتی روبرو شود که  اگر صبر و توان در مقابل مصیبت ها وجود نداشته باشد نمی توان دوام آورد، لذا امیرمؤمنان(ع) نیز در مقابل مصیبت بزرگ درگذشت حضرت زهرا(س) که در بین در و دیوار قرارگرفت صبر کرد./1307/پ202/ی

ارسال نظرات