۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۲۷۱۹۱۸
مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی:

توجه به اقتصاد مقاومتی لازمه پیشرفت جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیرحوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: اقتصاد مقاومتی نیازمند باوری درست و اعتقادی عملی است از این رو باید لزوم اجرای آن در جامعه بیشتر برای مردم تبیین شود.
حجت الاسلام قهرماني

حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص ایران در جوامع بین المللی و زورگویی دولت های مستکبر و تحریم های مختلف، رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود دستورالعملی به تمامی دولت مردان در راستای عملی کردن اقتصاد مقاومتی ابلاغ کردند، چرا که اقتصاد مقاومتی و توجه به آن نیازمند جامعه کنونی ایران اسلامی است.

 

وی در ادامه افزود: اقتصاد مقاومتی یک ضرورت بسیار صریح برای کشور است و باید به آن توجه شود چرا که دشمنان اسلام و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران با اقدامات خود سعی در کاهش پیشرفت های کشورمان در زمینه های مختلف را دارند.

 

حجت الاسلام قهرمانی با اشاره به گزینه های روی میز که از سوی دولت آمریکا و غرب مطرح می شود، اظهار کرد: دشمنان اسلام و دولت های استکباری در برابر عظم ملی کشور ایران شکست خورده و تنها گزینه آنان اعمال تهدیدهای اقتصادی است اما با طنین انداز کردن روحیه اقتصاد مقاومتی در جامعه نیز می توان این مشکل را مرتفع کرد.

 

وی تصریح کرد: زمانی که فرهنگ اقتصاد مقاومتی و توجه بیشتر به تولیدات داخلی را در جامعه بالاببریم، در نتیجه فشارهای دشمنان بر کشور به نفع بالندگی بیشتر و بهتر ایران اسلامی رقم خواهد خورد و بار دیگر نیز همانند گذشته دشمنان ایران و اسلام شکست خواهند خورد.

 

حجت الاسلام قهرمانی اضافه کرد: تمامی آحاد مردم باید در زمینه توجه به این امر مهم توجیه شده و به این نتیجه برسند که اقتصاد مقاومتی یک امر مهم و تاثیرگذار در جامعه است./936/ت302/ب4

ارسال نظرات