۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۷۲۵۴۶

نگاهی به غرفه مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد در نمایشگاه قرآن و عترت

خبرگزاری رسا ـ غرفه مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد با هدف معرفی آثار و دستاوردهای طلاب خواهر غیرایرانی در دهمین نمایشگاه بین المللی قران و عترت مشهد حضوری فعال دارد.
نگاهی به غرفه مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد در نمایشگاه قرآن و عترت نگاهی به غرفه مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد در نمایشگاه قرآن و عترت نگاهی به غرفه مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد در نمایشگاه قرآن و عترت نگاهی به غرفه مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد در نمایشگاه قرآن و عترت نگاهی به غرفه مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد در نمایشگاه قرآن و عترت نگاهی به غرفه مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد در نمایشگاه قرآن و عترت نگاهی به غرفه مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد در نمایشگاه قرآن و عترت نگاهی به غرفه مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد در نمایشگاه قرآن و عترت نگاهی به غرفه مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد در نمایشگاه قرآن و عترت

خانم کربلایی، مسؤول غرفه مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی العالمیه در دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: این غرفه با هدف معرفی آثار و دستاوردهای مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی مشهد دایر شده است.

 

وی با اشاره به این که این غرفه به نام، بانوان ملل اسلامی نامگذاری شده است، تصریح کرد: در این غرفه مقالات و رتبه های برتری که طلاب این مؤسسه در بخش قرآن و حدیث، المپیاد ورزشی و غیره کسب کردند، در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شده است. 

 

مسؤول غرفه مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی با اشاره به این که تاکنون آثار طلاب خواهر غیر ایرانی، مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است، افزود: در غرفه بانوان ملل اسلامی، ترجمه قرآنی به سه زبان پاکستان، آذربایجان و نیجریه به نمایش گذاشته شده است. 

 

وی به آثار تبلیغی بانوان غیر ایرانی اشاره و تصریح کرد: دوره های تبیلغی - آموزشی که طلاب کشورهای نیجریه، پاکستان، هندوستان، افغانستان، بنگلادش، تاجیکستان، در کشورهای خود برگزار کردند، در این غرفه به تصویر کشیده شده است.

 

کربلایی گفت: بانوان غیر ایرانی کتاب های دینی که به زبان خودشان ترجمه کرده اند، در این غرفه به نمایش گذاشته شده اند؛ کتاب هایی چون زندگی امام های ائمه اطهار(ع)، امامت و جانشینی در قرآن کریم از کشور آذربایجان، تفسیر سوره حمد از کشور ترکیه، ترجمه صحیفه سجادیه از کشور تاجیکستان.

 

مسؤول غرفه مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی افزود: بانوان خوابگاهی این مؤسسه نیز، روزنامه دیواری با عنوان تنفس صبح و همچنین مهر و تسبیح گلی در سایز طراحی کردند که در این غرفه به نمایش گذاشته شده است؛ روزنامه دیواری تنفس صبح، بیداری اسلامی را به تصویر کشیده است.

 

کربلایی در پایان یادآور شد: غرفه مدرسه عالی خواهران جامعه المصطفی، در سالن ابوسعید، از ساعت 18 الی 24پذیرای علاقه مندان است./1309/ت302/ب5

 

ارسال نظرات