۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴
کد خبر: ۲۷۳۵۲۱
راوی دفاع مقدس:

شبکه های ماهواره ای عامل اصلی فساد در جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ فعال فرهنگی و راوی دفاع مقدس گفت: دشمنان فرهنگ غنی اسلامی را هدف گرفته اند و سعی می کنند که در جوامع اسلامی فساد را ترویج دهند.
ليالي قدر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم احیا شب قدر و بزرگداشت شهدای غواص در جوار شهدای گمنام پارک کوهستان کرمانشاه برگزار شد.


محمد حسین فاطمی نسب از فعالان فرهنگی و راویان دفاع مقدس با اشاره به دوران قبل از انقلاب بیان داشت: در آن زمان ایران به استکبار و غرب به شدت وابسته بود، تا اینکه انقلاب شد و شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی » تحقق یافت و ایران از تحت سلطه غرب خارج شد.


فاطمی نسب اظهار داشت: انقلاب اسلامی بسیار عظیم و عجیب می باشد به طوری که در عمر بشر انقلابی به این صورت رخ نداده است، تأثیر انقلاب به حدی بود که کشورهای دیگر را تحت شعاع خود قرار داده بود و دست به کارهای بزرگی می زدند.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن تمام تلاش خود را در راستای از بین بردن انقلاب می کند اما به برکت خون شهدا ما همچنان در برابر هجمه های دشمن ایستادگی و مقاومت می کنیم.


این فعال فرهنگی ابراز کرد: عده ای گمان می کنند که جنگ به اتمام رسیده است در این زمان جنگی به مراتب خطرناک تر از جنگ فیزیکی در راه است و اگر بصیرت نداشته باشیم به منجلاب فساد و تباهی کشیده خواهیم شد، بسیاری از مشکلات دوران ائمه اطهار علیهم السلام به دلیل بی بصیرت بودن مردم بود.


فاطمی نسب عنوان داشت: خداوند می فرماید؛ اگر در راه من قدم بردارید، من شما را کمک می کنم و اگر من شما را کمک کنم هیچ کس نمی تواند بر شما غلبه کند و راه های خروج از مشکلات را به شما نشان خواهم داد، اما متأسفانه این روزها باورها بسیار ضعیف گردیده است، با اینکه در شب های قدر قرآن را بر سر می گیریم اما به آن اعتقاد قلبی نداریم.


این راوی دفاع مقدس تصریح کرد: پس از جنگ تحمیلی دشمنان اسلام طی جلسات متعددی در پی راه هایی در راستای به تباهی کشاندن انقلاب و اسلام بودند، تاکتیک را عوض کردند و از طریق هجمه های فرهنگی تصمیم بر غلبه و نابودی انقلاب گرفتند.


وی با اهمیت به نقش و جایگاه زن در اسلام، گفت: زن، خاکریز اول تمدن است و اگر استکبار و دشمنان اسلام این خاکریز را گرفتند پایه های انقلاب و اسلام فرو خواهد ریخت، دشمنان اسلام این را به خوبی می دانند که از طریق جنگ و اقدام نظامی نمی توان بر ایران غلبه کرد پس بهترین راه را به فساد کشاندن جوانان ایران می بینند.


فاطمی نسب عنوان داشت: از شهدا بخواهیم که عاقبت به خیری را نصیب ما بگرداند چرا که شیطان هر لحظه به فکر به دام انداختن ما است و سعی در گمراه کردن جوانان دارد، دشمنان با تهاجم فرهنگی می خواهند به انقلاب ضربه زنند اما خوشبختانه همیشه این دسیسه ها توسط مردم ولایت مدار ایران و با عنایات حضرت ولی عصر (عج) خنثی می شود.


این راوی دفاع مقدس با اشاره به راهکار های دشمن علیه ایران و انقلاب، خاطرنشان کرد: دشمن در زمینه جنگ اقتصادی نیز درصدد فروپاشی انقلاب است و از سوی ابزارهایی که در دست دارد در راه تحقق این هدف تلاش می کند.


وی با بیان اینکه شبکه های ماهواره ای عامل اصلی فساد در جامعه هستند بیان داشت: 166 شبکه فارسی زبان وجود دارد که همگی در مسیر تخریب کردن بنیان و پایه های خانواده های ایرانی فعالیت می کنند و اگر عنایات اهل بیت علیهم السلام نبود اکنون ملت ایران مچاله می شد، متأسفانه بسیاری از خانواده ها و جوانان با دیدن سریال ها و برنامه های مبتذل ماهواره، تغییرات بسیاری در آن ها دیده می شود.


فاطمی نسب با اشاره به اینکه دشمن فرهنگ ما را هدف گرفته است ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب بر ترویج فرهنگ اسلامی بسیار تأکید کرده و همه را دعوت به خرید کالای ایرانی دعوت می کند و این کار را جهاد می نامد، قطعا توجه و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اقتصاد ایران را متحول خواهد ساخت.


این فعال فرهنگی بیان داشت: برهم زدن اتحاد میان دو مذهب شیعه و اهل سنت عامل بسیار مهمی است که دشمنان اسلام از آن طریق سعی در تزلزل پایه های اتحاد و انسجام در بین مسلمانان هستند از این رو باید هوشیار بود و دست دشمنان اسلام را رو کرده و نگذاریم که به اهداف پلید و شوم خود دست پیدا کنند.


وی در پایان گفت: ما به برکت خون شهدا در مقابل دسیسه های دشمنان ایستادگی و مقاومت می کنیم و ارزش های انقلاب را حفظ خواهیم کرد، همگی برای مهدی فاطمه دعا کنیم و به ریسمان خداوند چنگ زنیم./857/پ202/ب4

ارسال نظرات