۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۹
کد خبر: ۲۷۳۵۵۳
نماینده ولی فقیه در البرز:

حضور حماسی مسلمانان در روز قدس چشم دشمن را کور می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان این که خوشبختانه مسلمانان با انسجام خود در سراسر عالم بصیرت ایستادگی در برابر ظلم را پیدا کرده اند، گفت: مسلمانان می‌دانند که نباید بگذارند نام و مسیر فلسطین فراموش شود، امیدوارم مردم ایران و مسلمانان جهان با انسجام بیشتر چشم دشمن را کور کنند.
حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمدمهدي حسيني همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز سحرگاه امروز در برنامه ماه خدا که از شبکه یک سیما پخش شد، گفت: شب قدر شب ویژه ای بوده و قلب ماه مبارک رمضان است.


وی افزود: تقدیرات یک ساله همه بندگان خدا به حساب آنها ریخته می شود، انسان باید از این شب ها درس های بسیاری را فرا بگیرد؛ شهید ماه مبارک رمضان امام علی(ع) در یک دستورالعمل کلی فرمودند که انسان باید دشمن ظالمان و یاری دهنده مظلومان باشد.


امام جمعه کرج با بیان این که بر اساس تربیت دینی انسان باید در برابر ظالم بایستد و کمک حال مظلوم باشد، اظهار داشت: خوشبختانه از اول انقلاب تا کنون ملت ایران این گونه بوده است، پس از پیروزی انقلاب مسأله فلسطین به عنوان یکی از اساسی ترین مسائل مطرح از سوی حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است.


وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران تا کنون به خوبی در مسیر حمایت از ملت مظلوم فلسطین قدم برداشته و از مظلومان دفاع کرده اند، امروزه جبهه متحدی برای از یاد بردن نام و به انحراف کشاندن مسیر فلسطین تلاش می کنند.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با بیان این که خوشبختانه مسلمانان با انسجام خود در سراسر عالم بصیرت ایستادگی در برابر ظلم را پیدا کرده اند، ابراز داشت: مسلمانان می دانند که نباید بگذارند نام و مسیر فلسطین فراموش شود، امیدوارم مردم ایران و مسلمانان جهان با انسجام بیشتر حماسه ای دیگر بیافرینند و چشم دشمن را کور کنند.


وی در بخش دیگر سخنان خود با تأکید بر ضرورت استفاده هرچه بیشتر از روزهای باقی مانده ماه مبارک رمضان عنوان کرد: فرموده اند که انسان در ماه رمضان بسیار استغفار و دعا کند، دعا و استغفار سبب ترمیم گذشته و امیدواری به آینده می شود.


نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: استغفار و دعا گذشته و آینده را آباد می کند، لحظات و ساعات ماه مبارک رمضان باید غنیمت شمرده شده و با دعا، قرآن و استغفار که تأکید قطعی ائمه طاهرین(ع) است سپری شود.


وی اضافه کرد: اگر این تمرین در روزهای باقی مانده ماه مبارک رمضان از سوی انسان صورت گیرد در طول سال از برکات آن بهره مند خواهد شد./1323/پ202/ف

ارسال نظرات