۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۲۷۴۳۶۸
امام جمعه مرودشت:

نسبت به بیگانگان باید استقلال عملی داشته باشیم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مرودشت گفت: در سایه باورها باید کشور را بسازیم و نسبت به بیگانگان احساس استقلال عملی داشته باشیم این یک درس بزرگ است که همیشه رهبران دینی با این اندیشه و فکر مسیر را می پیمودند.
نسبت به بیگانگان باید استقلال عملی داشته باشیم

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه مرودشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، با اشاره به این که لغو همه تحریم ها نشانه پافشاری بر حقوق ملت ایران است، گفت: با به دست آوردن دانش هسته ای از سوی دانشمندان، می طلبد که در سایه این تلاش و همه دستاوردها بتوانیم بر ایستادگی آن ها پا فشاری کنیم و این نشان از اقتدار ملت ایران است.


وی در ادامه افزود: همه مسؤولان باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند و همان طور که ایشان  فرمودند ما متکی به این توافق نیستیم و این قدرت را دارا هستیم که روی پای خودمان بایستیم همان طور که در تمام مراحل بعد از انقلاب در راستای تحریم هایی که از روز اول پیروزی تا به امروز بر ما تحمیل شده ما توانستیم تمام موانع را کنار بزنیم و دستاوردهای مهم و شگرفی را در عرصه های مختلف علمی، فناوری، دانش و پیشرفت کسب کنیم از این رو ما باید بر اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم.


حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی همان طور که تا به الان روی توانمندی های کشور خود توانستیم به این نقطه برسیم از امروز هم به همین صورت بتوانیم به سمت پیشرفت حرکت کنیم از این رو همه مسؤولان باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند تا آن چه که در شان ملت ایران است اتفاق بیفتد.


وی ادامه داد: اگر همه مسؤولان در کلام و در عمل بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند چه توافق صورت بگیر یا نگیرد قطعا مسیر پیشرفت و پله های ترقی را یکی پس از دیگری می پیماییم.

 

امام جمعه مرودشت تصریح داشت: ترسیم صریح خطوط قرمز از سوی مقام معظم رهبری و تاکید بر لزوم توجه کامل به این خطوط و عدم عبور از آن در واقع یک درسی برای ملت ایران است که بتوانیم خودمان را باور کنیم.


وی ادامه داد: در سایه این باور کردن ها باید کشور را بسازیم و نسبت به بیگانگان احساس استقلال عملی داشته باشیم اگر ملت ایران خودشان را باور کنند می تواند یک تهدید بزرگی برای کشورهای غربی باشد که بفهمند موجودیت آن ها برای ملت ایران معنا ندارد البته این به معنای این نیست که کشور ما اهل تعامل نیست این در رابطه با کشورهایی است که بخواهند در مقابله با کشور ایران زیاده خواهی داشته باشند، همچنین دوگانگی در عمل طرف مقابل تیم مذاکره کننده سبب بی اعتمادی کشور ایران به آن ها شد.


حجت الاسلام احمدی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ابزار مبارزه امروز رسانه ها هستند، رسانه ها برای اثبات کردن کارها یک نقش محوری دارند همچنین اگر رسانه ها راهپیمایی روز قدس را منعکس می کردند دنیا متوجه می شد که اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه است از این رو رسانه می تواند یک نقش محوری داشته باشد./839/ت302/ب4

ارسال نظرات