۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۷۴۴۲۹
امام جمعه نهبندان:

دشمن با ترویج بی بندباری به دنبال از بین بردن فرهنگ اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نهبندان با بیان این که مهم ترین مسأله در جامعه اسلامی خانواده است، گفت: دشمن برای این که فضای معنوی کشور را از بین ببرد به دنبال اشاعه فحشا، بی بند و باری و ارتباط با نامحرم است تا از این طریق به فرهنگ انقلابی و اسلامی مردم لطمه بزند.
شبکه هاي ماهواره اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام عباسعلی خزاعی، امام جمعه نهبندان، ظهر امروز در نشست اداری این شهرستان با اشاره به این که ماهواره بدترین دشمن برای اسلام و مسلمین است، گفت: افراد جامعه اسلامی مراقب باشند این دشمن خطرناک را به خانه و زندگی خود راه ندهند و اگر به خانه و خانواده و حتی در یک محله ماهواره وارد شد ایمان، تقوا و غیرت مردم بر باد رفته است.


وی افزود: اگر کسی خدایی ناخواسته ماهواره به خانه آورد اگر سم یا زهر به خانواده و فرزندان دهد یا یک نارنجک زیر زندگی‌اش بگذارد و اهل خانه را از بین ببرد خطر این سم و مواد منفجره از ماهواره کمتر است و سم و مواد منفجره فقط مرگ دارد، ولی ماهواره دین و دنیا و هستی انسان را از بین می‌برد.

 

امام جمعه نهبندان مهم‌ترین مسأله در جامعه را خانواده عنوان کرد و تصریح کرد: دشمن برای این که فضای معنوی کشور را از بین ببرد به دنبال اشاعه فحشا، بی‌بندو باری و ارتباط با نامحرم است تا از این طریق به فرهنگ انقلابی و اسلامی لطمه بزند.


وی ادامه داد: راه مبارزه با خواسته دشمن این است که مردان غیور و زنان عفیف ما نقشه دشمن را نقش بر آب کنند و از آنچه خداوند برای آنها عزت قرار داده، فاصله نگیرند تا دشمن نتواند در تهاجم فرهنگی خود راه از پیش برد و مأیوس شود.


حجت الاسلام خزاعی با بیان این که امروز دشمن ابتدا به دنبال سیطره فرهنگی و در مرحله بعد سیاسی و نظامی است، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در زمینهٔ جنگ فرهنگی دشمن هشدار داده‌اند و همه باید مراقب توطئه های دشمن باشیم.


وی ادامه داد: بدون شک جنگ نرم از ابعاد گوناگونی برخوردار بوده و ضرورت برنامه ریزی تمامی مراکز علمی و فرهنگی کشور را می طلبد.

 

امام جمعه نهبندان شناخت زمان در جنگ نرم و شناخت استعدادها و ظرفیت های داخلی را مهم دانست و افزود: بدون برنامه‌ریزی دقیق انجام هیچ گونه کاری میسر نیست و نسبت به هر مسأله ای که پیش می آید، نباید احساسی عمل کنیم.

 

وی تصریح کرد: آشنایی مردم با ابعاد این تهاجم، واکسینه کردن فرهنگی جامعه و آگاه سازی جامعه از تهدیدات دشمن با تقویت ارزش های دینی می تواند مهم‌ترین راهکارها باشد.

 

حجت الاسلام خزاعی با بیان این که ما نیز باید با غرب در برابر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی مقابله کنیم، یادآور شد: مردم ما باید این تهاجم و توطئه را خنثی کنند و همچنین در بحث های فرهنگی و تبلیغی باید قدرت نرم دشمن را فرصتی برای افزایش قدرت نرم خودمان تعبیر کنیم و از آن بتوانیم به بهترین نحو استفاده کنیم./968/پ202/ب4

ارسال نظرات