۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۷۴۴۵۷

جمع آوری کمک های انسان دوستانه مردم آذربایجان شرقی به مظلومان یمن

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از آمادگی این نهاد در جمع آوری کمک های نقدی مردم نوع دوست و نیز خیران نیکوکار استان به مسلمانان مظلوم یمن خبر داد.
تخريب اثار باستاني يمن توسط جنگنده هاي سعودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حسین دشتی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران، از آمادگی این نهاد در جمع آوری کمک های نقدی مردم نوع دوست و نیز خیران نیکوکار استان به مسلمانان مظلوم یمن خبر داد.

 

دشتی با اعلام این خبر افزود: مردم نوع دوست و سخاوتمند استان می‌توانند از طریق شماره حساب‌ ریالی 5555 و حساب ارزی333 بانک ملی ایران و شماره حساب 0102540254009از طریق کلیه شعب بانکهای سراسر کشور کمک های نقدی خود را به مردم مظلوم یمن اهدا کنند.

 

وی ادامه داد: سیاست خصمانه و جنایت ضد بشری برخی از کشورهای مزدور به ویژه حکومت آل سعود در حمله به کشور اسلامی یمن و هدف قرار دادن مسلمانان بی دفاع و مردم غیر نظامی صدمات سهمگینی به شیعیان مظلوم این کشور وارد کرده است.

 

دشتی خاطرنشان کرد: به منظور اعلام همدردی و در جهت کاهش آلام و رفع مشکلات بازماندگان این جنایت هولناک و حمایت از مسلمانان و به ویژه کودکان و ایتام بی‌دفاع یمن از خیران و مردم سخاوتمند استان دعوت می شود کمک های نقدی خود را به پایگاه های ایجاد شده و مراکز کمیته امداد در استان تحویل دهند.

 

دشتی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: متاسفانه جنگنده های سعودی با حمایت همه جانبه آمریکا به حریم هوایی یمن تجاوز و بدون کوچک ترین مزاحمتی مردم بی دفاع این کشور را بمباران می کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم آل سعود و کشتار شیعیان بی دفاع یمن خواستار دخالت مجامع بین اللملی و اعتراض ملت های مسلمان جهان برای توقف این حملات شد./854/پ203/ب4

ارسال نظرات