۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۷۵۱۳۷
امام جمعه نورآباد:

دستاورد هسته‌ای نتیجه وحدت و همدلی مردم و مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نورآباد توافق هسته ای را مرهون مجاهدت مسؤولان، مقاومت مردم و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب دانست و گفت: دستاورد هسته ای نتیجه وحدت و همدلی مردم و مسؤولان است.
توافق هسته اي

حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد، امام جمعه نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گفت: آمریکا با توجه به این که متوجه شد نمی تواند در برابر مقاومت ملت ایران پیروز شود و به انجام مذاکرات و توافق نیازمند شد، وارد میدان شد.

 

وی با اشاره به این که کلیه اطلاعات و اخبار باید به صورت واضح از سوی مسؤولان با مردم در میان گذاشته شود، افزود: این امر در جهت کاهش بدبینی مردم بسیار مؤثر است.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به این که مردم پشتوانه نظام هستند و در سرنوشت مملکت نقش بسزایی دارند، عنوان داشت: این حق مردم است که از واقعیت ها اطلاع داشته باشند.

 

وی با اشاره به شفاف سازی مسؤولان در عرصه های گوناگون برای مردم یادآور شد: این امر در تقویت وحدت و همدلی مردم و مسؤولان بسیار اهمیت دارد.

 

امام جمعه نورآباد توافق هسته ای را مرهون مجاهدت مسؤولان، مقاومت مردم و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب دانست و اظهار داشت: دستاورد هسته ای نتیجه وحدت و همدلی مردم و مسؤولان است.

 

وی با بیان این که تلاش های تیم مذاکره کننده کشور جای تقدیر و سپاس‌گذاری دارد، افزود: سخنان رهبر معظم انقلب در راستای مسائل هسته ای و عمل به رهنمودهای ایشان در روند مذاکرات، پیروزی در مذاکرات را به ارمغان آورد.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به ترسیم خطوط قرمز از طرف رهبر فرزانه انقلاب عنوان داشت: باید توجه داشته باشیم که اگر این خطوط قرمز در عرصه های گوناگون حفظ شود، سربلندی و افتخار را کسب می کنیم.

 

وی تصریح کرد: حفظ خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی در جهت حفظ ارزش ها، باورها و اعتقادات ما امری ضروری است.

 

امام جمعه نورآباد با اشاره به این که سران غرب پس از مذاکرات با کینه و دشمنی در این زمینه سخن می گویند، ادامه داد: با توجه به دستورات دین مبین اسلام همواره با روحیه شیطانی استکبار باید مبارزه کرد.

 

وی با بیان این که ملت ایران در برابر زورگویی های غرب هرگز سر فرود نمی آورد، عنوان داشت: مسیر مبارزه با استکبار ادامه دارد.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد یادآور شد: انجام مذاکرات در جهت حقی بود که غربی ها به ناحق از ملت ما گرفتند و امروز تسلیم شدند، حق ملت ایران را پس بدهند و این توافق هیچ گونه ارتباطی به بحث استکبار و مبارزه با ظلم ندارد.

 

وی با اشاره به زیاده خواهی آمریکا در بازدید از مراکز نظامی امنیتی کشور و تعلیق تحریم ها بیان داشت: رهنمودهای رهبری موجب جلوگیری از زیاده‌خواهی‌های آمریکا شد.

 

امام جمعه نورآباد افزود: با لبیک گفتن مردم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و توجه تیم مذاکره کننده کشور به خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی، توافق هسته ای صورت گرفت./9459/ت302/ح

ارسال نظرات