۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۲۷۶۳۵۶
سفیر ایران در عراق پیشنهاد کرد؛

انس بیش‌تر شیعیان با دیدار مسئولان ایرانی در مساجد کاظمین

خبرگزاری رسا ـ حضور در مساجد شهر مقدس کاظمین و دیدار با مردم این شهر، از جمله برنامه‌هایی است که سفیر جمهوری اسلامی ایران معتقد است منجر به انس و الفت بیش‌تر بین مسئولان کشورمان با شیعیان این شهر می‌شود.
کاظمين

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین، همراه با نماینده سازمان حج و زیارت و رئیس ستاد شمسا، روز گذشته با حسن دانایی‌فر، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

در این دیدار، پیرامون مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و همچنین افزایش خدمات کیفی و کمی تبادل نظر شد و سفیر جمهوری اسلامی ایران، خواهان برگزاری جلسات مشترک بیش‌تر و حضور مسئولان، به ویژه مدیران بعثه مقام معظم رهبری در سفارت به منظور آشنایی و پیشرفت در امور شد.

 

دانایی‌فر در این جلسه همچنین بر تفقد و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا و ارتباط با مسئولان و ائمه جماعات تأکید کرد و گفت: توصیه می‌شود مسئولان ایرانی با حضور در مساجد اطراف حرم مطهر و دیدار با مردم، انس و علاقه بیش‌تری بین شیعیان عراق به ویژه مردم کاظمین و مسئولان کشورمان به وجود آورند.

 

یادآور می‌شود، دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در شهر مقدس کاظمین، فعالیت تازه خود را پس از ماه مبارک رمضان با مسئولیت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد غیور از سر گرفته است و مدیر آن برای تنوع فعالیت‌های این دفتر، علاوه بر ملاقات با سفیر ایران، دیدارهایی نیز با رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی و مسئولان عتبه مقدس کاظمین برنامه‌ریزی کرده است./1330/د102/ی

ارسال نظرات