۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۸۰۴۶۳
امام جمعه موقت تهران:

هرگز زیر بار ظلم نخواهیم رفت/ توصیه به تیم هسته ای دولت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران با تاکید بر این که تیم مذاکره کننده نباید زیر بار ظلم برود، تصریح کرد که انقلاب اسلامی همواره مورد عنایت ذات اقدس اله بوده و خواهد بود.
حجت الاسلام کاظم صديقي امام جمعه موقت تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران امروز در جمع مردم اصفهان با اشاره به آیه«ومن یعظم شعائر الله فإنها من تقوی القلوب» افزود: تعظیم شعائر الهی، نشانه پاکی و صفای دل است.

 

وی با اشاره به داستان ذبح حضرت اسماعیل(ع) توسط حضرت ابراهیم(ع) افزود: پدر و فرزند، هر دو به طور محض در برابر پروردگار تسلیم بودند و گرنه هرگز نمی توانستند امر پروردگار را در مورد ذبح حضرت اسماعیل(ع) اطاعت کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به این که، خداوند هرگز مسلمان واقعی در شرایط سخت تنها نمی‌گذاردگفت: حضرت هاجر(س) وقتی از یافتن آب برای سیراب کردن حضرت اسماعیل(ع) نا امید شدند، دست از تلاش برنداشته و برای یافتن آب دائماً بین صفا و مروه می دویدند، خداوند نیز آن ها را یاری کرد و صفا و مروه را از شعائر خودش قرار داد.

 

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به خدمات امام صادق(ع) به دین اسلام یاد آورشد: امام صادق(ع) با شعائر قرار دادن علما، به تکریم علم و علم آموزی پرداختند.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: مسأله شهادت حضرت زهرا(س) تا زمان امام صادق(ع) مخفی بود اما امام صادق(ع) این مسأله را در بین مردم بازگو کرد.

 

استاد درس اخلاق افزود: تبیین مسأله عاشورا و مهدویت از برنامه های امام جعفر صادق(ع) بود که به فضل خداوند ایشان موفقیت به انجام آن شدند.

 

وی با اشاره به مسأله مذاکرات هسته ای بیان داشت: تیم مذاکره کننده هرگز نباید زیر بار ظلم برود و بداند، خداوند هرگز این انقلاب را تنها نگذاشته و تنها نخواهد گذاشت.

 

امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به موضع‌گیری رهبر انقلاب در برخی موارد گفت: برخی اوقات شرایط جامعه به سمتی می رود که فقط باید صبر کرد تا خود مردم متوجه شوند و با آمدن به میدان، برای خود تصمیم بگیرند./939/پ202/ج

 

ارسال نظرات