۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۲۸۱۳۲۴
استاد حوزه علمیه:

اندیشه ایران اسلامی در کشورهای منطقه حکومت می کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: توسعه عرض جغرافیایی فکری و اندیشه ایران اسلامی از مرز افغانستان، عراق، سوریه و بحرین عبور کرده و یمن را نیز در نوردیده است.
حجت الاسلام حسن غفاري فر

حجت الاسلام حسن غفاری فر، استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که از سال 57 عقب گرد دشمن در برابر ایران شروع شد، گفت: بعد از جریان طالبان دشمن به دنبال تخریب مسلمانان با حضور مستقیم خود در کشورهای منطقه بود که در افغانستان و عراق نتوانست به موفقیت برسد.

 

وی افزود: با وجود تلاش دشمن برای نفوذ در کشور عراق، این ایران اسلامی بود که توانست در عراق نفوذ کند و دولت شیعی در این کشور برپا شد.

 

حجت الاسلام غفاری فر با تأکید بر این که اهل سنت به این مهم پی بردند که ایران اسلامی حامی واقعی آنها است، گفت: مردم افغانستان نیز به خباثت آمریکا و نیت پاک ایران پی بردند.

 

مدیر گروه کلام و اصول مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: دشمن با شکست در جنگ مستقیم با کشورهای منطقه، جنگ نیابتی را شروع کرد که در اتفاقات اخیر یمن، شاهد شکست دشمن و پیروزی حوثی های یمن هستیم.

 

مدیر گروه حج و تبلیغ مؤسسه عالی آموزش حوزه علمیه قم با بیان این که آل سعود در یمن مجبور به عقب نشینی شد، گفت: کشور یمن تحویل مردم یمن در قسمت جنوب شده است.

 

وی با اشاره به این که دشمن اعلام می کند داعش را باید رها کرد و به یمن رفت، گفت: استکبار داعش را با هدف تقسیم عراق و سوریه تشکیل داده است، اما امروز تمام تلاش خود را برای گرفتن یمن از دست حوثی ها انجام می دهند.

 

استاد مراکز تخصصی حوزه علمیه قم با یادآوری این که جنگ یمن از صد روز هم گذشته است، گفت: توسعه عرض جغرافیایی فکری و اندیشه ایران اسلامی از مرز افغانستان، عراق، سوریه و بحرین عبور کرده و یمن را نیز در نوردیده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: اندیشه ایران اسلامی در کشورهای منطقه از سوی مردم این کشورها حکومت می کند، از این رو در آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات