۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۲۸۲۲۹۱
استاد درس خارج حوزه علمیه قم:

مسؤولان از بیان مطالب تفرقه انگیز خودداری کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: دشمن به دنبال ایجاد تشتت بین کشورهای خاور میانه، به ویژه کشورهای غرب آسیا است تا از این طریق با تقسیم کشورهایی مانند عراق، جنگ دائمی را در این کشورها ایجاد و مسلمانان را قتل عام کنند تا بتوانند سلاح های خود را به فروش برسانند.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: دشمنان اسلام دو هدف اختلاف بین ممالک اسلامی و نفوذ در این کشورها را دنبال می کنند که این اقدامات از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران افزایش پیدا کرده است.

 

وی با یادآوری ادعای دشمنان مبنی بر مهار کردن بیداری اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب می فرماید، بیداری اسلامی مهار شدنی نیست و مهار نخواهد شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر این که انقلاب اسلامی ایران، مؤثرترین و مهمترین انقلاب های با نشاط، زنده و پیشرو با موفقت های برتر و مؤثر در جهان است که به عنوان یک مدل موفق شیعی در جهان مطرح می شود، گفت: انتخاب شعار همدلی و همزبانی به دلیل این است که دشمن به دنبال تفرقه و تشتت در کشور است.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: دشمن به دنبال ایجاد تشتت بین کشورهای خاورمیانه، به ویژه کشورهای غرب آسیا است تا از این طریق با تقسیم کشورهایی مانند عراق، جنگ دائمی را در این کشورها ایجاد و مسلمانان را قتل عام کنند تا بتوانند سلاح های خود را به فروش برسانند.

 

وی با اشاره به این که استکبار برای عربستان هم برنامه ریزی کرده است، گفت: دشمن به دنبال از بین بردن میوه بیداری اسلامی در منطقه است که رهبر معظم انقلاب با دید وسیع خود نقشه های دشمن در کشور را برملا می کند.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با یادآوری نقشه های دشمن در سال 88 در راستای فشار بر مردم با هدف وادار کردن ایران به مذاکره، گفت: اقدامات دشمن در سال های گذشته نشان می دهد که آنها محتاج مذاکره با ایران اسلامی هستند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: دشمن به دنبال رسوخ و نفوذ در ملت است تا از این طریق کسانی که به آنها تمایل دارند و غرب گرا هستند را تقویت کنند.

 

وی با تأکید بر این که آمریکا معترف است که هنر رویارویی با ارتش و سپاه ایران را ندارد، گفت: آمریکا به اختلاف داخلی دل بسته است، اما باید بدانند که همدلی دولت و ملت اجازه به زانو درآمدن ایران را به استکبار و دیکتاتورها نمی دهد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با آرزوی موفقیت برای خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: دولتمردان باید در فضایی که دنیا به دنبال وقوع اتفاقاتی در ایران است، از بیان مطالبی که موجب تفرقه بین مردم می شود خودداری کنند، چرا که ایران اسلامی بیش از پش به وحدت نیازمند است تا از آسیب رسانی احتمالی دشمن جلوگیری شود./1307/ت302/ش

ارسال نظرات