۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۲۸۲۵۵۷
مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه روح‌الله استان مرکزی:

اردوی تربیتی سرگروه‌های حلقات صالحین بسیج استان مرکزی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت روح‌الله(ره) استان مرکزی از برگزاری اردوی تربیتی سرگروه‌های حلقات صالحین بسیج استان مرکزی خبر داد و گفت: این اردو از امروز به مدت شش روز در منطقه عمومی محلات آغاز می شود.
اردوي تربيتي سرگروه‌هاي حلقات صالحين بسيج استان مرکزي برگزار مي شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حمید رضا ابراهیمی، مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت روح‌الله(ره) استان مرکزی بعد ازظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اردوی تربیتی سرگروه‌های حلقات صالحین بسیج استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت: این اردو از امروز به مدت شش روز در منطقه عمومی سرچشمه محلات آغاز می‌شود.

 

مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت روح‌الله(ره) استان مرکزی حلقه‌های تربیتی صالحین را مدرسه انسان‌سازی دانست و خاطرنشان کرد: آینده ایران اسلامی در دست توانای حلقه‌های تربیتی صالحین است.

 

حلقه های صالحین باید خدمت‌رسانی به محرومان را در رأس امور قرار دهند

ابراهیمی با اشاره این که در حلقه های صالحین باید روحیه خدمت‌رسانی به محرومان افرایش یابد، بیان داشت: حلقه های صالحین باید خدمت رسانی به محرومان را در رأس امور خود قرار دهند و این خدمت رسانی را یک افتخار بزرگ در زندگانی خود بدانند.

 

مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت روح‌الله(ره) استان مرکزی با بیان این که بسیج مظهر ایستادگی و اقتدار ایران اسلامی است، تصریح کرد: امروز در کشور اهداف بسیج، همگرایی و وحدت کلمه بین تمام آحاد جامعه است.

 

ابراهیمی هدف از برگزاری اردوی تربیتی سرگروه‌های حلقات صالحین بسیج استان مرکزی را ایجاد انسجام بین سرگروه‌های حلقات صالحین برشمرد و اظهار داشت: تبادل تجربیات مربیان حلقات صالحین استان مرکزی از مهم‌ترین اهداف این اردو محسوب می شود.

 

مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت روح‌الله(ره) استان مرکزی با بیان این که پنج گروه 140 نفره به صورت روزانه در اردوی تربیتی سرگروه‌های حلقات صالحین بسیج استان مرکزی شرکت خواهند کرد، گفت: تعداد افراد شرکت کننده در این اردو 700 نفر است.

 

سرگروه‌های صالحین نسبت به کشور احساس مسؤولیت داشته باشند

ابراهیمی با اشاره به این که تمامی مربیان این برنامه بومی استان مرکزی و از اساتید به نام و مجرب هستند، گفت: این اردو سبب انتقال تجربیات اعضا و افزایش انگیزه در راستای ادامه فعالیت در شجره طیبه صالحین را میسر می‌کند.

 

مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت روح‌الله(ره) استان مرکزی در ادامه بیان داشت: سرگروه‌های صالحین باید نسبت به کشور احساس مسؤولیت بکنند و نگاه دلسوزانه داشته باشند./842/پ202/ح

ارسال نظرات