۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۲۸۲۵۶۰
نماینده ولی فقیه در قزوین:

مسؤولان به خانواده شهدا نگاهی ویژه داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با تأکید به این نکته که رسیدگی به خانواده شهدای روستاهای قزوین باید در اولویت برنامه‌های مسؤولان قرار گیرد، گفت: وظیفه مسؤولان و جامعه است که به خانواده‌های شهدا به ویژه خانواده‌های شهدایی که در روستاه‌های قزوین زندگی می‌کنند توجه ویژه داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در قزوین عصر امروز در مراسم یادواره شهدای روستاهای قزوین که با حضور جمعی از مسؤولان استان قزوین در روستای ترکان برگزار شد، با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره) در مورد برخورد با آمریکا گفت: امام خمینی(ره) از آمریکا به عنوان دشمن دینی اسلام یاد کرده در همین راستا شاهد دشمنیها و تفرقه‌افکنی‌های بسیار زیادی از سوی آمریکا در زمان امام خمینی(ره) بوده‌ایم که این دشمنی پس از امام(ره) نیز ادامه داشته است.

 

نماینده ولی فقیه استان قزوین با تاکید به این مطلب که آمریکا خیانت‌های بسیاری در منطقه خاورمیانه انجام داده است، تصریح کرد: وقتی کشور آمریکا خود را در مقابل انقلاب اسلامی ایران بی‌خطر حس کرد راه‌های دیگری را برای ضربه زدن به بدنه انقلاب به وجود آورد که ازجمله آن‌ها می‌توان به تشکیل گروهک‌های تروریستی اشاره کرد.

 

وی هدف از تشکیل گروهک‌های تروریستی را بد جلو دادن دین اسلام در جهان دانسته و عنوان کرد: آمریکا به منظور دستیابی به اهداف خود با دو هدف بزرگ گروهای تروریستی را در منطقه به وجود اورد که به خطر انداختن امنیت منطقه و همچنین خشن جلو دادن دین اسلام از جمله شاخص‌ترین آن‌ها است.

 

شهدا بدون هیچ چشم داشتی جان خود ار فدا کردند

امام جمعه شهر قزوین با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، خاطرنشان کرد: مقام شهید در نزد خداوند متعال آنقدر والا و ارزشمند بوده که در قرآن کریم بار‌ها به آن اشاره شده است، شهدا انسان‌های پاک بودند که در راه دین و انقلاب اسلامی از امر خداوند و ولی‌فقیه خود اطاعت کرده و به جبه‌های حق علیه باطل شتافتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: شهدایی که با فداکاری و از خود گذشتگی این انقلاب را حفظ کردند امروزه انتظاراتی را از ما دارند که باید به آن توجه ویژه شود، پیروی از انبیا و پیش گرفتن راه خدا از انتظارات شهدا و ایثارگران به شمار می‌رود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در پایان با تاکید به این نکته که رسیدگی به خانواده شهدای روستاهای قزوین باید در اولویت برنامه‌های مسؤولان قرار گیرد، بیان کرد: شهدا بدون هیچ چشم داشتی در راه اسلام و ارزش‌های انقلاب جان خود را فدا کردند و امروزه وظیفه مسؤولان و جامعه است که خانواده‌های شهدا به ویژه خانواده‌های شهدایی که در روستاه‌های قزوین زندگی می‌کنند توجه ویژه داشته باشند./838/د102/ح

ارسال نظرات