۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۸۲۹۱۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مدیران نظام اسلامی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مدیران نظام اسلامی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند، گفت: کار و تلاش به عنوان امری اساسی از سوی این شهدای بزرگوار صورت گرفته است و توانستند برای عدالت محوری و حمایت از ممستضعفان جامعه کارهای شایسته ای صورت دهند.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر با تلاش های ارزشمند خود الگویی ارزشمند و ماندگار برای خدمت رسانی به مردم هستند.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که شهیدان رجایی و باهنر خدمت صادقانه و خالصانه را الگوی خود قرار دادند، بیان داشت: روحیه مردم داری و تلاش برای رفع مشکلات مردم از ویژگی های ارزشمند این شهدای گرانقدر است.


وی با بیان این که مدیران نظام اسلامی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند، تصریح کرد: کار و تلاش به عنوان امری اساسی از سوی این شهدای بزرگوار صورت گرفته است و توانستند برای عدالت محوری و حمایت از مستضعفان جامعه کارهای شایسته ای صورت دهند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران ادامه داد: خدمت به مردم به عنوان افتخاری ارزشمند و والا در نظام اسلامی است که مدیران باید از ظرفیت های موجود در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی بهره گیری کنند.

 


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که مدیران باید با تلاش فراوان برای خدمت به مردم همت و برنامه ریزی داشته باشند، خاطرنشان کرد: مردم ما همیشه در صحنه حضور دارند و شایسته بهترین ها هستند که باید فعالیت ها و خدمات ارزشمندی برای آنان صورت گیرد.

 


امام جمعه آمل ادامه داد: مدیران نظام اسلامی باید پاسخگوی مشکلات مردم بوده و برای رفع آن چاره اندیشی کنند و وحدت و همدلی در مجموعه ادارات و نهادها نیز می تواند در تسریع امور و پیشرفت و توسعه فعالیت ها ثمربخش باشد.

 


وی با اشاره به این که هفته دولت فرصت خوبی است تا خدمات انجام شده به سمع و نظر مردم برسد، افزود: مردم صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند و باید در جریان فعالیت های صورت گرفته مجموعه نهادهای دولت باشند که تحقق این امر ثمرات و برکات گرانقدری دارد.

 


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که بهره گیری از ظرفیت های داخلی زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود، گفت: مدیران باید از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور استفاده کرده و با تلاشی ارزشمند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

 


امام جمعه آمل با تاکید بر این که تحقق اقتصاد مقاومتی از خواسته های مهم و ارزشمند مقام معظم رهبری است، بیان داشت: بهره گیری از اقتصاد مقاومتی می تواند زمینه خودکفایی و رفع وابستگی به بیگانگان را فراهم کند.

 


حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه ریزی و اقدام عملی است که باید از ظرفیت ها و فرصت های موجود به بهترین نحو ممکن استفاده شود تا در مسیر تحکیم و ترویج عزت و اقتدار نظام اسلامی ثابت قدم و پایدار باشیم.

 


وی با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: مقام معظم رهبری در هر سال شعاری را انتخاب می کنند و مردم و مدیران باید در راستای تحقق آن تلاش کنند که بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه عاملی در راستای عزت و تعالی نظام اسلامی است.

 


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که همدلی و همزبانی دولت و ملت نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می دهد، بیان داشت: تحقق شعار سال نیازمند حرکت های شایسته ای است تا بتوانیم همدلی و همزبانی موجود در مجموعه دولت و ملت را روز به روز مستحکم کنیم./1314/ت302/ب4

ارسال نظرات