۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۲۸۳۳۴۱
امام‌جمعه کازرون:

هجمه سنگین به شورای نگهبان با شعار همدلی و هم‌زبانی سازگار نیست

خبرگزاری رسا ـ امام‌جمعه کازرون گفت: هجمه‌های سنگینی به نهادهای انقلاب اسلامی به‌ویژه شورای نگهبان صورت گرفته که با شعار همدلی و هم‌زبانی سازگار نیست.
حجت‌الاسلام خرسند امام جمعه کازرون

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام محمد خرسند در هفتمین همایش هم‌اندیشی ولایتمداران استان فارس گفت: هجمه‌های سنگینی به نهادهای انقلاب اسلامی به‌ویژه شورای نگهبان صورت گرفته که با شعار همدلی و هم‌زبانی سازگار نیست و نیز مسؤولان دولت باید مراقب گفته‌های خود باشند چراکه این نهاد حافظ نظام اسلامی بوده و تضعیف آن خواسته دشمان است.

 

حجت‌الاسلام خرسند با اشاره به اینکه بعضی از جریان‌ها بر این باورند که با توافق هسته‌ای می‌توانند حضور اقتصادی و سیاسی با آمریکا را فراهم کنند، افزود: در برابر این‌گونه ترفندها به وظیفه خود عمل خواهیم کرد و رهنمودهای مقام معظم رهبری را اصل قرار داده و از آن حمایت می‌کنیم.

 

امام‌جمعه کازرون ادامه داد: انتخابات خبرگان رهبری نباید تحت‌الشعاع مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و نامزدها و شخصیت‌های بزرگی که سوابق ارزشمندی دارند به جامعه مدرسین معرفی و نظر نهایی اعلام می‌شود و ما نیز از آن تمکین می‌کنیم.

 

وی با اشاره به مسائل پیش آمده در انتخاب استاندار فارس گفت: انتخاب استاندار فارس با شعار اعتدال و تدبیر همخوانی نداشت و فارس با جمعیت و گستردگی بسیار نباید با مسؤولان، نمایندگان و علمای آن چنین برخوردی می‌شد.

 

حجت‌الاسلام خرسند خاطرنشان کرد: استاندار فارس باید پایند شعار دولت که همان تدبیر و امید و اعتدال است باشد تا بتواند کارهای این استان را به‌پیش برد.

 

امام‌جمعه کازرون با اشاره به اینکه جریان اصولگرایی اپوزیسیون دولت نیست، افزود: ما دلسوز نظام جمهوری و استان فارس هستیم و حتی دولت گذشته نیز مورد انتقاد قرار می‌گرفت، چراکه اصل حفظ نظام اسلامی و نه حمایت از جناح سیاسی خاصی است.

 

وی تصریح کرد: در مورد انتخابات سازوکارهای خوبی در استان فارس با محوریت روحانیت و نماینده مقام معظم رهبری که دربرگیرنده مجموعه‌های مختلف اصولگرایی است شکل‌گرفته و مسائل انتخابات را دنبال می‌کنند./919/د102/ب4

ارسال نظرات