۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۸۳۴۸۴
جانشین فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان:

کارگران نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی کشور دارند

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به نقش کارمند و کارگر برخوردار از روحیه بسیجی و جهادی، گفت: پیشرفت اقتصادی و گام هایی که ملت ایران بر می دارد همه به همت کارمند و کارگر است.
سردار محمود معين پور ، جانشين فرمانده سپاه ولي عصر(عج) خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار محمود معین پور، جانشین فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در همایش بزرگداشت روز بسیج کارمندی با حضور کارمندان بسیجی که ظهر امروز در تالار اجتماعات ملی حفاری در اهواز برگزار شد، با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی براین که هر جا بتوانیم باید به مظلوم کمک کرد، ادامه داد: این کار به منزله دخالت در مسائل مربوط به آن نیست.

 

وی ادامه داد: وقتی تمام ارزش ها در دنیا زیر پا گذاشته می شود و عربستان سعودی جنایتکار و وحشی بی دلیل به یمن حمله و کودک کشی می کند و صدایی از نهادهای بین المللی نمی آید، چرا ما باید از کمک کردن به مظلومان ابا داشته باشیم.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که مسلمانان از امام حسین(ع) شعار هیهات منا الذله را یاد گرفته اند، بیان داشت: اگر اکنون مردم کشورهای یمن و بحرین جانانه در برابر نظام سلطه ایستادگی می کنند، به سبب الگوگیری از انقلاب اسلامی است.

 

سردار معین پور با تأکید براین که برخورد با تشیع برنامه جهانی استعمارگران و نظام سلطه جهانی است، ادامه داد: امت های اسلامی با بیداری و الگوگیری از انقلاب اسلامی در برابر آن ایستادگی کردند و توانستند رو به جلو حرکت هایی داشته باشند.

 

جانشین فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان افزود: این حرکت رو به جلو سبب براندازی استعمارگران و نظام سلطه جهانی خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که نزدیک به 10 هزار از تعداد شهدای کل کشور را شهید کارمند تشکیل داده است، تصریح کرد: پیشرفت اقتصادی و گام هایی که ملت ایران بر می دارد اینها همه به همت کارمند و کارگر است.

 

این مقام مسؤول تأکید کرد: رهبرمعظم انقلاب به صراحت گفتند که ما به مظلوم اهل سنت به گونه ای کمک می کنیم که به شیعیان لبنان کمک می کنیم و از گفتن این مسأله ابایی نداریم.

 

سردا معین پور گفت: رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و همراهی مردم در ابتدای انقلاب اسلامی سبب ناکامی نقشه های دشمنان شد.

 

جانشین فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان بیان داشت: رهبری خدمت به مردم را بهترین راه مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی خواندند؛ اقتصاد مقاومتی باید به صورت جهادی عملی شود./9453/پ202/ب4

ارسال نظرات