۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۲۸۴۳۶۷
نماینده مردم آمل در مجلس:

همدلی و همزبانی عامل اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که همدلی و همزبانی دولت و ملت عامل اقتدار نظام اسلامی است، گفت: اجرای طرح ها و برنامه های مختلف در روستاها زمینه ساز شکوفایی می شود که تحقق این امور ارزنده نیازمند مشارکت مردمی است.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی بخش مرکزی آمل با بیان این که مدیران نظام اسلامی به نحوی شایسته در حال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: مدیران خدمت گذاری را سرلوحه امور خود قرار دادند تا برای مردم کارهای شایسته ای صورت دهند.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به این که زمینه های آرامش و آسایش عمومی در جامعه فراهم شود، تصریح کرد: مردم ما شایسته بهترین فعالیت ها و امکانات هستند که باید تلاش شایسته ای در راستای تحقق خواسته های صورت گیرد.


وی با تاکید بر این که همدلی و همزبانی دولت و ملت عامل اقتدار نظام اسلامی است، گفت: اجرای طرح ها و برنامه های مختلف در روستاها زمینه ساز شکوفایی می شود که تحقق این امور ارزنده نیازمند مشارکت مردمی است.


نماینده مردم آمل در مجلس افزود: زندگی در روستاها نیازمند بسترسازی مناسب است که باید امکانات و طرح های خوبی در روستاها صورت گیرد تا مردم بتوانند با آرامش در به زندگی بپردازند.


یوسفیان ملا با بیان این که حمایت از طرح ها و برنامه های توسعه و پیشرفت روستایی امری ضروری و مهم است، گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید با همکاری تمام مدیران در این راه گام های ارزنده ای برداشته است تا عمران و آبادانی روستایی میسر شود.


 عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به این که مردم ما در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضوری فعال و شایسته دارند و شایسته بهترین خدمات هستند، بیان داشت: مردم روستا لایق مناسب ترین امکانات هستند که باید تلاش کنیم تا محرومیتی در این مناطق وجود نداشته باشد.


وی تصریح کرد: خدمت رسانی به روستاها نیازمند برنامه ریزی مدون و شایسته است و باید تلاش کنیم تا از همه ظرفیت ها برای توسعه عمران و آبادانی روستاها تلاش کنیم که نیاز است تا همه دستگاههای اجرایی وارد عمل شوند.


نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که بهره گیری از ظرفیت های داخلی می تواند نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دهد، گفت: روستاها از ظرفیت های بالقوه اقتصادی برخوردار هستند که می توانیم از پتانسیل های موجود در این مناطق بهره برداری شایسته ای داشته باشیم.


یوسفیان ملا با تاکید بر این که ظرفیت ها و سرمایه های گرانقدری در کشور وجود دارد که باید شناسایی و توجه شود، افزود: استفاده شایسته از سرمایه های درونی نظام اسلامی می تواند زمینه ساز رفع بسیاری از نیازها و مشکلات موجود جامعه باشد.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه داد: ایران اسلامی دارای سرمایه های ارزشمندی است که می توانیم با تکیه بر آن زمینه های شکوفایی و توسعه اقتصاد کشور را فراهم کنیم که باید از این ظرفیت ها به درستی استفاده شود./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات