۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۲۸۴۳۷۰
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

کتابخانه جامع حوزوی در ارومیه تاسیس می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حوزه های علمیه در استان، طلاب، علما همچنین فرهیختگان آذربایجان غربی به خاطر نبود کتابخانه ای جامع در تنگنا قرار دارند و در جهت حل این مشکل کتابخانه جامعی در ارومیه تاسیس می شود.
جلسه اخلاق ويژه مديران آذربايجان غربي با حضور امام جمعه اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی عصر امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تلاش مسؤولان استان برای راه اندازی کتابخانه جامع برای حوزویان، اظهار داشت: با وجود حوزه های علمیه در استان، طلاب، علما و همچنین فرهیختگان آذربایجان غربی به خاطر نبود کتابخانه ای جامع در تنگنا قرار دارند.

 

وی ادامه داد: جهت حل این مشکل تصمیم گرفته شده است که چنین کتابخانه ای در زیرزمین حوزه امام خامنه ای ارومیه راه اندازی شود و دولت در تجهیز این کتابخانه و تهیه کتب مرجع ما را یاری کند.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای افراد در مسیر علوم قرآنی و سیره اهل بیت(ع) تلاش کرده و ذوق افراد را در پیمودن این مسیر تقویت کند تا موجب تعالی فرهنگ دینی و قرآنی جامعه شود.

 

انجمن مفاخر آذربایجان غربی تشکیل می شود

حجت الاسلام محمد باقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به تشکیل انجمن مفاخر آذربایجان غربی و نیز ضمن قدردانی از همکاری دستگاه های اجرایی در امور فرهنگی استان، اظهار کرد: ما جز دو استان برتر کشور هستیم که جلسات عمومی و فرهنگی استان در مرکز و تمامی شهرستان ها به صورت مرتب و منظم برگزار می شود.

 

وی افزود: مدیران حوزه فرهنگی در این مسیر اهتمام ویژه ای دارند و در تلاش هستیم تا بنیاد مرکز اسناد آذربایجان غربی در استان ما راه اندازی شود.

 

گفتنی است، دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با همراهی استاندار این استان و جمعی از همکاران ایشان در استانداری برگزار شد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات