۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۸۴۴۴۹
مسؤول عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی شمالغرب ارتش:

محبوبیت رهبر انقلاب محدود به مرزهای کشور نیست

خبرگزاری رسا ـ مسؤول عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی شمالغرب ارتش گفت: محبوبیت رهبر معظم انقلاب محدود به مرزهای کشورمان نبوده و در فراسوی مرزها در اوج قرار دارد.
رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مهدی پورمحمد، مسؤول عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمالغرب کشور امروز در یادواره شهدای حوزه 9 نجف در روستای چکان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان نظام ایجاد دوقطبی در جامعه و بدبینی مردم نسبت به نظام است.

 


حجت الاسلام پورمحمد با اشاره به این‌که شبکه های مختلف رسانه ای غرب، در راستای ایجاد استحاله فرهنگی و ترویج فرهنگ مبتذل غربی در بین نسل جوان جامعه فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: آنچه که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مقابل توطته‌های دشمنان بیمه کرده، حضور مردم در صحنه و رهبری داهیانه ولایت فقیه بوده است.

 


وی با تأکید بر این‌که راهبردی ترین هدف دشمن در داخل کشور تخریب شأن، نقش و جایگاه ولایت فقیه است، تصریح کرد: دشمنان برای کمرنگ کردن جایگاه رهبری و میزان ولایت‌مداری ملت ایران از هیچ توطئه‌ای ابا ندارند، از این رو بایستی با ولایت‌مداری در میدان عمل نقشه‌های ننگین دشمنان را خنثی کنیم.

 


مسؤول عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمالغرب کشور با اشاره به این‌که محبوبیت رهبر معظم انقلاب محدود به مرزهای کشورمان نبوده و در فراسوی مرزها در اوج قرار دارد، تصریح کرد: اکنون تمام انقلابیون و ملت‌های آزادی‌خواه جهان چشم به فرمان رهبر انقلاب دوخته‌اند، تا طومار مستکبران منطقه و غرب را در هم پیچند.

 


حجت الاسلام پورمحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که آمریکا، غرب و نظام سلطه از وجود فرهنگ انقلابی در کشورمان در هراس بوده و به این خاطر درصدد ضربه زدن به ارزش های انقلابی و اسلامی هستند، گفت: اگر روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی در نظام تقویت شود، به یقین دشمن جایگاهی در کشور نخواهد داشت.

 


وی نفوذ دشمن با راهکارهای مختلف در درون نظام را هشداری جدی به مردم و مسؤولان دانست و افزود: اگر کشورمان اکنون با اقتدار در برابر قدرت های بزرگ و غرب ایستاده، به برکت خون شهدا و مجاهدت های ملت بزرگ ایران است، شهدا با ولایت‌مداری اجازه هیچگونه نفوذ فکری، عقیدتی و نظامی دشمن در کشور را ندادند.

 


مسؤول عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی ارتش با بیان این‌که شهدای جنگ تحمیلی و ملت با ایستادگی در مقابل دشمنان، موجبات شکست تحلیل های آنان را فراهم کردند، گفت: دشمن با شکست در عرصه نظامی، این بار با بهره گیری از ابزارهای مختلف فرهنگی و رسانه ای درصدد بی‌هویتی در بنیان خانواده‌های ایرانی است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات