۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۲۸۴۵۹۷
دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی مطرح کرد؛

ضرورت حفظ انقلاب اسلامی با جهاد اکبر در فضای مجازی

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: نگهداری انقلاب هزینه دارد که مردم ما زمانی برای آن جان دادند اما امروز نیز باید با جهاد اکبر در فضای مجازی دستاورد جهاد اصغر شهدا، ایثارگران و جانبازان خود را حفظ کنیم.
کيهانيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی کیهانیان دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، شامگاه دوشنبه 9 شهریور در همایش حامیان انقلاب اسلامی تحت عنوان نشست عمومی دولت و ملت همدلی و همزبانی، که در مجموعه فرهنگی اسوه برگزار شد، گفت: فضای حزبی باید توام با ارائه راهکار، خط مشی، استراتژی، راهبرد و بیان اهداف باشد.

 

وی افزود: دوستان ضمن آشنایی با این اهداف باید مباحث و مسائلی را که ممکن است ایجاد ابهام کند حل و فصل کنند.

 

دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی عنوان کرد: احزاب سیاسی تشکل‌ها و ساختار غیررسمی کشور را تشکیل می‌دهند که اگر بخواهیم در جامعه بین‌الملل مناسبات خود را شکل دهیم باید این تشکل‌های حزبی و مردم نهاد باشند.

 

کیهانیان اظهار داشت: احزاب کانون‌های پردازش تئوری‌های سیاسی هستند که در کنترل و نظارت، جذب و آموزش، راهکار و هدایت سیاسی کشور نقش مهمی بر عهده دارند، در این میان جمعیت حامیان انقلاب اسلامی نیز از این امر مستثنی نیست.

 

وی افزود: ما برای رسیدن به اهداف خود باید اطلاعات گوناگون کسب کنیم اهداف حزبی ما مشخص و در راستای حمایت از انقلاب اسلامی است جمعی باید خود را ملزم کنند که بخشی از اموال و زمان خود را صرف نگهدای این انقلاب کنند.

 

دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی بیان داشت: صرف انقلاب کردن کافی نیست بلکه نگهداری آن در درازمدت مهمتر و دارای هزینه است به عنوان مثال اسلام در کشور اسپانیا 800 دوام داشت اما فساد جنسی و انحطاط اخلاقی سبب سقوط آن شد.

 

کیهانیان با اشاره به اینکه ما به عنوان شیعه امیرمومنان(ع) بر حمایت از انقلاب اسلامی، پاسداری از خون شهدا و نظام حاکمیتی خود افتخار می‌کنیم، افزود: نگهداری انقلاب هزینه دارد که مردم ما زمانی برای آن جان دادند اما امروز نیز باید با جهاد اکبر در فضای مجازی دستاورد جهاد اصغر شهدا، ایثارگران و جانبازان خود را حفظ کنیم.

 

وی گفت: برای رسیدن به این هدف در مرحله اول باید اطلاعات جمع کنیم که بهترین منابع آن می‌تواند آموزه‌های ناب محمدی دین اسلام، وصیت‌نامه حضرت امام راحل و فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد.

 

دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی افزود: آشنایی با علوم قرآنی و ماخذهای دینی مانند احادیث و روایات رسیده از ائمه معصومین(ع) و در راس آن نهج‌البلاغه می‌تواند کمک کند که در مسیر مستقیم اسلام حرکت کنیم.

 

کیهانیان اظهار داشت: شما احزاب انقلابی باید بر اساس این منابع دنبال این باشید که آیا فلان دستگاه حاکمیتی در مسیر انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارد یا منحرف شده است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از آسیب‌ها این است که مطالبات مردم به نحو مطلوب بیان نمی‌شود ارتباط مسئولان کاهش یافته است که باید پیگیری شود./807/پ202/ح

 

ارسال نظرات