۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۸۶۵۳۵
رییس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

غرب با ماهیت وجودی جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد نه مسائل هسته‌ای

خبرگزاری رسا ـ سردار نقدی با اشاره به دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی گفت: امروز این ثابت شده ‌است که مشکل استکبار با ما به خاطر مسائل هسته‌ای نیست و مسأله آن‌ها با ما بر سر ماهیت جمهوری اسلامی است.
سردار سرتيپ بسيجي "محمد رضا نقدي" رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در حاشیه حضور در استان قزوین در جمع خبرنگاران با ابراز این نکته که باید در کشور میدان‌های تازه‌ای برای تولید ایجاد شود، گفت: امروزه دیده می‌شود که بسیاری از کشورها که شرایط مناسبی هم ندارند در حال بهره‌وری از روش‌های علمی‌اند و در مسیر تقویت صنعت در کشور خود هستند و ما نیز باید بتوانیم با توجه به ظرفیت‌های بسیاری که در عرصه علم و فناوری داریم، تولید را در کشور بهبود ببخشیم و کشور را از این بابت بیمه کنیم.
 
وی با تأکید بر اینکه باید فعالیت‌های اقتصادی در جامعه افزایش یابد عنوان داشت: ما باید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی بتوانیم روی پای خود بایستیم و اقتصاد را در کشور بهبود بخشیم، مثلا ما می‌توانیم با تولید کارگاه‌های کوچک و مزارع تولیدی در روستاها و مناطق محروم، اشتغال زایی کنیم و افراد جامعه را از بیکاری برهانیم.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بر لزوم ایجاد رونق در اقتصاد کوچک اشاره کرد و ابراز داشت: از ابتدای انقلاب تاکیدات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای پرداختن به اقتصاد کوچک در مناطق محروم و روستایی قابل توجه بوده‌اند، و این تاکیدات برای این بوده است که ما بتوانیم روی پای خود بایستیم و با سرمایه کم، بیشترین بازده را دریافت کنیم، که الحمدلله امروز در بخش صنایع کوچک، قدم‌های خوبی در کشور برداشته شده ‌است.
 
نقدی با اشاره به شایعات مبنی بر سرمایه گذاری کشورهای مستکبر غربی در ایران، تصریح کرد: ما باید این‌ را بدانیم که غربی‌ها نه تنها هیچوقت سرمایه‌های خود را به ایران نمی‌آورند، بلکه آن‌ها به منابع ارزشمند ما چشم طمع بسته‌اند و می‌خواهند با دادن وعده به این منابع دست پیدا کنند.
 
وی در ادامه به دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز این ثابت شده‌است که مشکل استکبار با ما به خاطر مسائل هسته‌ای نیست و مسأله آن‌ها با ما بر سر ماهیت جمهوری اسلامی است.
 
سردار نقدی در پایان استان قزوین را دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه تولیدات و صنعت معرفی کرد و گفت: باید از دشت قزوین برای ریشه‌کن کردن بیکاری و احداث مکان‌های تولیدی استفاده نمود، چون ظرفیت‌های این استان بسیار بالاست و باید در این استان به گونه‌ای مدیریت شود که سخن از بیکاری در میان نباشد چون شرایط کار در این استان فراهم است. /955/203/ب2
ارسال نظرات