۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۲۸۶۹۷۹
نماینده مجلس:

مسؤولان با هوشیاری و بصیرت راه‌های نفوذ دشمن را مسدود کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان با طرح ریزی دقیق برای نفوذ فرهنگی و اجتماعی در جامعه و آسیب پذیر کردن کشور در حوزه امنیت اهداف شومی را دنبال می کنند و مسؤولان باید با هوشیاری و بصیرت راه‌های نفود آن‌ها را مسدود کنند.
علي اکبر ناصري
حجت الاسلام علی اکبر ناصری، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، ضمن توصیه به دولت برای تقویت نگاه به حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: نگاه اقتصاد مقاومتی جهش بزرگ در حوزه تولید را ایجاد می کند و نگاه تولید مدار براساس ظرفیت ها و استعدادهای بومی باید مورد توجه دولت باشد.
 
وی با اشاره به اینکه فصل الخطاب و نقاط تعیین کننده در توافقنامه هسته ای باید دیدگاه ها و خطوط قرمز مد نظر مقام معظم رهبری باشد، افزود: آن چیزی که در بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی اهمیت دارد، مصلحت کشور بر اساس قانون و دیدگاه ها و نظرات مقام معظم رهبری است.
 
رییس مجمع نمایندگان استانهای شمالی با هشدار نسبت به خط نفوذ دشمنان در کشور تاکید کرد: دشمن امروز در حال ارزیابی نقاط قوت و ضعف نظام اسلامی در ابعاد مختلف به ویژه در حوزه اقتصاد است و سعی دارد تا با اعمال فشار و برنداشتن تحریم ها، کالاهای مصرفی تولید خودشان را به سمت کشور سرازیر کند.
 
وی هوشیاری را در برابر دشمنان مهم قلمداد کرد و ادامه داد: دشمنان با طرح ریزی هوشمندانه و با نفوذ فرهنگی و اجتماعی در جامعه و آسیب پذیر کردن کشور در حوزه امنیت اهداف شومی را دنبال می کنند و مسؤولان باید با هوشیاری و بصیرت راه های نفود دشمن را مسدود کنند.
 
حجت الاسلام ناصری با تاکید بر این نکته که توجه به اقتصاد مقاومتی و نکات مد نظر رهبر معظم انقلاب تقویت اقتصاد کشور را به همراه دارد، تصریح کرد: انسجام در تصمیم گیری ها، تلاش برای تقویت تولیدات داخلی، تشویق برای مصرف کالاهای داخلی، افزایش ظرفیت های اقتصادی از راه مردمی سازی اقتصاد، استفاده از نخبگان جوان دانشگاهی، ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در کشور و برنامه ریزی بلند مدت برای صادرات کالاهای تولید داخلی در عرصه جهانی  لازمه اقتصاد مقاومتی در کشور است.
 
وی نظارت صحیح در حوزه های مالی و اقتصادی برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده و اخلال را در کشور مهم دانست و افزود: نظارت صحیح بر روند برنامه های بلند اقتصادی، مقابله با رفتارهای غیر قانونی مغایر با اقتصاد مقاومتی، مقابله با رانت، قاچاق کالا و فساد اقتصادی نیازهای ضروری برای جهش بزرگ و ایجاد ثبات اقتصادی در کشور است.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت قابل دسترس بودن اطلاعات در حوزه اقتصاد و شفاف سازی در این امر خاطرنشان کرد: نظارت مستمر دولت و مردم، اشرافیت کامل بر اجرای قانون و مقابله با سوء استفاده های احتمالی حرکت رو به جلوی اقتصاد و جلب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی را در پی خواهد داشت.
 
وی با بیان این مطلب که نباید از لبخند دشمن ذوق زده شد، ادامه داد: جنجال آفرینی در کشور در راستای منافع دشمنان است و همه از جمله مسؤولان باید تحت اوامر رهبر معظم انقلاب خیال خام نفوذ دشمنان در کشور را به خودشان برگردانند./1313/302/ب1
ارسال نظرات