۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۸۷۹۰۵
معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیمای کشور:

شبکه های استانی در ترویج سرمایه‌های فرهنگی نقش مؤثری دارند

خبرگزاری رسا ـ معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیمای کشور با بیان این که شبکه های استانی در تبیین سرمایه‌های فرهنگی نقش مؤثری دارند، گفت: اگر شبکه های استانی نبود بسیاری از آداب و رسوم از بین می رفت.
حجت الاسلام موسوي مقدم، معاون امور مجلس و استان هاي صدا و سيما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم، معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیمای کشور، عصر امروز در جمع خبرنگاران استان لرستان، مهم ترین هدف شبکه های استانی حفظ فرهنگ و سنت ها است، گفت: این شبکه های استانی در احیا و صیانت از داشته های فرهنگی نقش بسزایی دارند.

 

وی با اشاره به پرداختن شبکه های استانی به فرهنگ، آداب و رسوم مشترک مردم عنوان داشت: توجه به آداب و رسوم و فرهنگ مشترک  مهم ترین مؤلفه های همبستگی ملی است.

 

حجت الاسلام موسوی مقدم با بیان این که شبکه های استانی در ترویج سرمایه‌های فرهنگی نقش مؤثری دارند، ادامه داد: شبکه های استانی در تقویت همبستگی ملی نقش بی بدیلی داشته و دارند.

 

معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیمای کشور با بیان این که امروز حدود 250 تا 260 شبکه همسو با انقلاب اسلامی وجود دارد، افزود: این ظرفیت نقش بسیار مؤثری در صیانت از آداب و رسوم و فرهنگ دارد.

 

وی تصریح کرد: شبکه های استانی و محلی باید تمام اقوام و قومیت ها را با داشته های فرهنگی و سرمایه های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی شان در کنار هم قرار دهند.

 

معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیمای کشور با اشاره به پیش رو بودن انتخابات بیان داشت: صدا و سیما نقش بی بدیلی در سالم سازی، تبلیغ، تبیین و تشویق مردم در بخش های حوزه انتخابات دارد.

 

وی با اشاره به مشترک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این امر رسالت رسانه را سنگین‌تر می‌کند.

 

حجت الاسلام موسوی مقدم تأکید کرد: صدا و سیما باید برنامه ریزی دقیقی در حوزه انتخابات داشته باشد./9459/202/ب2

ارسال نظرات