۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۲۸۸۵۹۷
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

آیت‌الله خزعلی فوق توانش به انقلاب خدمت کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که آیت ‌الله خزعلی فوق آن چه که توان داشت به انقلاب خدمت کرد، گفت: یکی از دیگر برجستگی‌ ها و شاخصه ‌های مهم این عالم بزرگ ارادت خاص ایشان به حضرت علی(ع)، توجه به مسأله ولایت و امامت و راه‌اندازی بنیاد غدیر بود.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، تهیه و اجرای طرح تحکیم بنیان خانواده در این استان را خواستار شد و اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی مرتبط، موظفند تا نسبت به همکاری برای تهیه و اجرای طرح تحکیم بنیان خانواده در استان همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

 

ضرورت تهیه و اجرای طرح تحکیم بنیان خانواده در چهارمحال و بختاری


امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که برگزاری نشست های علمی، پژوهشی و تخصصی برای رسیدن به خروجی مثبت و مطلوب در این راستا اهمیت ویژه ای دارد، افزود: راه اندازی مرکز طراحی زندگی، نقش مهمی در کاهش طلاق و افزایش تحکیم بنیان خانواده در این استان داشته است.

 


حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: حمایت مسؤولان از این مرکز به منظور ارتقای کمی و کیفی در خدمات رسانی و گسترش آن در تمامی شهرستان های استان باید در اولویت قرار گیرد.

 


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در مرکز طراحی سبک زندگی، استفاده از توان استادان و صاحب نظران علمی در حوزه خانواده، سبب کسب نتایج بهتر در این زمینه می شود.

 

 

این مقام مسؤول همچین با تسلیت ارتحال آیت الله خزعلی، این عالم وارسته را از استوانه‌ های حوزه علمیه دانست و گفت: نظام اسلامی به معنای واقعی کلمه مردی بزرگ را از دست داده است.

 

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: این عالم فرزانه به معنای واقعی کلمه یکی از چهره ‌های برجسته و فعال و مؤثر و پر تلاش و جهادگر در انقلاب اسلامی مطرح بود.

 

 

وی با بیان این که آیت ‌الله خزعلی فوق آن چه که توان داشت به انقلاب خدمت کرد، گفت: یکی از دیگر برجستگی‌ ها و شاخصه ‌های مهم این عالم بزرگ ارادت خاص ایشان به حضرت علی(ع)، توجه به مسأله ولایت و امامت و راه‌اندازی بنیاد غدیر بود.

 

 

رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری به یکی از آرزوهای این عالم بزرگ اشاره کرد و گفت: آیت ‌الله خزعلی آرزو داشت روزی را ببیند که چیزی به عنوان عید نوروز نداشته باشیم و عید غدیر جای عید نوروز را بگیرد و در عید غدیر این گونه مردم مراسم و جشن و سرور برپا کنند./9457/202/ب1

 

ارسال نظرات