۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۸۸۶۱۷
با حضور اساتید حوزه علمیه قم؛

نشست تخصصی پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از فضای مجازی برگزار شد

خبرگزاری رسا - نشست تخصصی پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از فضای مجازی با حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد.
سالن همايش هاي مدرسه دارالشفاء قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست تخصصی پیگیری مطالبات مقم معظم رهبری از فضای مجازی از سلسله نشست های تخصصی پیرامون فضای مجازی، با حضور طلاب و اساتید حوزه علمیه قم ظهر امروز در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد.


بر اساس این گزارش در این همایش طلاب با آسیب ها و خطرات فضای مجازی و توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی آشنا شدند.


در این همایش ابوذر منتظرالقائم فعال فضای رسانه ای به تشریح آسیب های فضای رسانه ای پرداخت و همچنین حجت الاسلام فروهر مدیر رسانه ای معاونت تبلیغ حوزه های علمیه به تشریح دوره های آموزشی تربیت مربی رسانه ای که از سوی معاونت تبلیغ حوزه برگزار خواهد شد، پرداخت.

 

مدیر رسانه ای معاونت تبلیغ حوزه های علمیه در این مراسم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بیشترین دغدغه را در عرصه های فضای مجازی دارند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیشتر سخنرانی ها و دیدارهای خود با مسئولان نظام نسبت به اهمیت توجه به فضای مجازی توصیه های بسیار زیادی داشتند.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام وجود در فضای مجازی فعالیت می کند و توطئه های خود را علیه جمهوری اسلامی در این عرصه افزایش داده است، بیان کرد: یکی از نیازهایی که در حوزه های علمیه احساس می شود تربیت نیروهای متخصص در این عرصه است و از این رو معاونت تبلیغ با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی فضای مجازی کرده است و از بین طلاب مستعد و علاقه مند در این عرصه گزینش خواهد کرد.

 

ابوذر منتظر القائم نیز در این نشست با بیان اینکه حوزه های علمیه باید وارد فضای مجازی شود و به تولید محتوای اسلامی و غنی اهتمام ویژه ای داشته باشد، افزود: ما اگر بتوانیم در بحث تولید محتوای اسلامی در فضای مجازی عملکرد خوبی داشته باشیم می توانیم ضربه محکمی بر پیکره استکبار جهانی وارد سازیم.

 

این فعال رسانه ای ادامه داد: متاسفانه برخی مسؤولان ما نسبت به تولید شبکه ملی اطلاعات توجه نمی کنند و نبود این شبکه ملی زمینه جاسوسی کشورهای بیگانه از اطلاعات داخلی کشور را هموار ساخته است./858/پ202/ی

ارسال نظرات