۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۲۸۹۰۹۹
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

درک دولت و ملت نسبت به هم لازمه تحقق شعار "ما می توانیم" است

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: شعار هفته دفاع مقدس "ما می توانیم در سایه همدلی و همزبانی" است که برای تحقق آن دولت و ملت با درک متقابل داشته باشند.
هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سرهنگ جلیل وحیدی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس ظهر امروز در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: شعار هفته دفاع مقدس "ما می توانیم در سایه همدلی و همزبانی" است که برای تحقق آن دولت و ملت باید درک متقابل داشته باشند.

 

وی ادامه داد: برای این هفته برنامه های متعددی در نظر گرفته شده است که رژه و نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح با عنوان نیروهای مسلح، سلحشوری و پایمردی در اولین روز از هفته دفاع مقدس از جمله آن است.

 

سرهنگ وحیدی اضافه کرد: نمایشگاه فرهنگی، هنری، بصیرتی و تجهیزات جنگی در اولین روز هفته دفاع مقدس در پارک موزه دفاع مقدس ارومیه افتتاح می شود و تا پایان این هفته در خدمت بازدید کنندگان است.

 

وی به برنامه های روز دوم هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: برگزاری صبحگاه های مشترک دانش آموزی در مدارس، همایش تجلیل از سربازان نیروهای مسلح و غبارروبی مزار شهدا برنامه های روز دوم هفته دفاع مقدس با عنوان روحانیت، علم و دانش پژوهی و سربازان است.

 

معاون هماهنگ کننده برنامه های سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: سرکشی به خانواده های شهدا و شرکت کلیه نیروهای مسلح ارومیه به همراه اعضا خانواده شان در نمایش رزمی بصیرتی علمداران ولایت در محل اردوگاه شهید باکری این شهر با عنوان شهیدان، جانبازان، صلابت و فخر آفرینی برنامه های روز سوم هفته دفاع مقدس است.

 

وی عنوان برنامه روز چهارم از هفته دفاع مقدس را معنویت، زنان، خانواده و سلامت اعلام و اضافه کرد: شرکت نیروهای مسلح استان در نماز جمعه، دیدار فرماندهان با ائمه جمعه، سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه های نماز جمعه هر شهر و پیاده روی خانوادگی آحاد مردم و نیروهای مسلح برنامه های قابل اجرای روز چهارم این هفته است.

 

سرهنگ وحیدی گفت: در روز پنجم از این هفته تجلیل از نقش زنان ایثارگر در دفاع مقدس، سرکشی از خانواده های معظم شهدا از طریق نیروهای نظامی و انتظامی و رونمایی از یادمان زن و مقاومت با عنوان دفاع همه جانبه، جوانان و پشتیبانی مردمی و اصناف برنامه های قابل برگزاری است.

 

وی خاطر نشان کرد: ولایتمداری، رزمندگان، جهادگران، آزادگان و پیشکسوتان عنوان برنامه های روز ششم هفته دفاع مقدس است که در این روز برنامه هایی از قبیل تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان، اعزام اکیپ های پزشکی درمانی نیروهای مسلح به مناطق محروم و برگزاری اختتامیه اردوهای جهادی برگزار می شوند.

 

معاون هماهنگ کننده های برنامه های سپاه شهدا آذربایجان غربی برگزاری نشست های بصیرتی با حضور کلیه اقشار بسیج تحت عنوان وحدت ملی و دشمن شناسی و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح برنامه های روز هفتم هفته دفاع مقدس با عنوان وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و بیداری اسلامی و استکبار ستیزی است.

 

سرهنگ وحیدی برنامه های پایانی هفته دفاع مقدس را برگزاری اختتامیه نمایشگاه، تجلیل از دست اندرکاران برگزار کننده مراسمات این هفته، حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت در مدارس و برگزاری همایش شبی با شهدای دفاع مقدس دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان ارومیه اعلام کرد./936/203/ب3

ارسال نظرات