۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۸۹۴۴۸
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه:

دشمن از صفوف به هم پیوسته مردم در نماز جمعه هراس دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که دشمن امروز از اتحاد و صفوف به هم پیوسته مردم در نماز جمعه هراس دارد، گفت: اقامه نماز جمعه نماد وحدت مسلمانان است.
حجت الاسلام والمسلمين تقوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید رضا تقوی، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، عصر امروز در بازدید از مصلی در دست ساخت خرم آباد، گفت: نماز جمعه در آگاهی بخشی و ایجاد بصیرت سیاسی و دینی مردم نقش بسزایی دارد.

 

وی با بیان این که دشمن امروز از اتحاد و صفوف به هم پیوسته مردم در نماز جمعه هراس دارد، افزود: اقامه نماز جمعه نماد وحدت مسلمانان است.

 

حجت الاسلام تقوی با یادآوری دسیسه های فرهنگی دشمن در جامعه امروز عنوان کرد: نماز وحدت بخش جمعه، نقش مهمی در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان اسلام و انقلاب دارد.

 

وی با اشاره به اقامه نماز جمعه در اکثر شهرهای کشور اظهار داشت: امید است در آینده ای نزدیک شاهد اقامه نماز جمعه در همه شهرها باشیم.

 

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: همت، همدلی و وحدت مسؤولان در راستای اقامه نماز جمعه در همه شهرها امری ضروری است.

 

لزوم توجه به زیرساخت ها در جهت توسعه مصلی های نماز جمعه

حجت الاسلام تقوی با تأکید بر لزوم توجه به زیرساخت ها در جهت توسعه مصلی های نماز جمعه خاطرنشان کرد: برای برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه باید به زیر ساخت ها توجه شود.

 

وی با تأکید بر این که برای ساخت، تکمیل و تجهیز مصلی ها عزم و همت والایی نیاز است، یادآور شد: بودجه‌ی سال گذشته برای مصلی های کشور برای توسعه و تکمیل مصلی های کشور جوابگو نبود.

 

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این که تعداد مصلی ها در استان لرستان را برای اقامه نماز جمعه کافی نیست، اظهار داشت: در این زمینه مدیران ارشد استانی باید بیش از پیش تلاش کنند.

 

وی با تأکید بر این که در زمینه ساخت و گسترش مصلی‌ها نیازمند عزم مسؤولان، مدیران و همت خیران هستیم، افزود: همکاری مدیریت ارشد استان برای ساخت مصلی در لرستان قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام تقوی با بیان این که اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی نقش مؤثری در تبیین شعار سال دارد، عنوان کرد: اجرای این برنامه ها باید مورد توجه قرار بگیرد./9459/202/ب1

ارسال نظرات