۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۲۸۹۷۹۱
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

ایستادگی در برابر تمام فتنه ها از ویژگی های آیت الله خزعلی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به نقش درخشان و تاثیر گزار آیت الله خزعلی در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آیت الله خزعلی در دوران حیات خود همیشه با کمال نفس، تهذیب و تقوا بود و با قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه انس بیشتری داشت.
آيت الله اسلامي

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین به نقش درخشان و تاثیر گزار آیت الله خزعلی در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آیت الله خزعلی در دوران حیات خود همیشه با کمال نفس، تهذیب و تقوا بود و با قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه انس بیشتری داشت.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:این عالم شجاع و وارسته در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی نقشی مهم و تاثیر گزار داشت و مسیر انقلاب را تا آخر عمر خود طی کرد و هیچ گاه از مسیر این نظام مقدس جمهوری اسلامی عدول نکرد.

 

وی در ادامه با اشاره به انقلابی بودن آیت الله خزعلی ابراز داشت: بدون شک ایشان از عالمان وارسته و از ناطقان برجسته و انقلابی این کشور بود، همیشه با امام و رهبری بود.

 

امام جمعه تاکستان تصریح کرد: آیت الله خزعلی همیشه در مبارزه با رژیم ستمشاهی منشا خدمات اثر گزاری بوده و همیشه پیشگام بود.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: این عالم مجاهد در برابر تمام انحرافات و فتنه ها با اقتدار و صلابت ایستادگی کرد./955/ت302/ش

ارسال نظرات