۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۲۹۰۵۹۹
استاد حوزه و دانشگاه:

اسرائیل خطر تهاجمی، فرهنگی و تبلیغاتی دارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: بیانات ارزشمند و عالمانه رهبر معظم انقلاب نوید برچیده شدن بساط این رژیم غاصب در فلسطین اشغالی را دارد.
حجت الاسلام علي باقري

حجت الاسلام علی باقری استاد حوزه و دانشگاه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب فرمود تا 25 سال دیگر اسرائیل وجود ندارد، گفت: رژیم صهیونیستی تا کنون نیز به زور سرپا ایستاده است.

 

وی افزود: اگر یک لحظه حمایت استکبار جهانی از رژیم منفور و دست نشانده اسرائیل برداشته شود، این کشور نه تنها 25 سال بلکه زودتر از یک سال از بین می رود.

 

حجت الاسلام باقری با بیان این که رژیم اسرائیل از وجود انقلاب اسلامی احساس خطر می کند، گفت: یکی از مسؤولان اسرائیل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می گوید انقلاب ایران سونامی است که همه چیز را به کام خود خواهد کشاند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که اسرائیل توان ندارد و با عدم همراهی استکبار نابود می شود، افزود: بیانات ارزشمند و عالمانه رهبر معظم انقلاب، نوید برچیده شدن بساط این رژیم غاصب در فلسطین اشغالی را دارد.

 

وی با اظهار امیدواری از نابودی اسرائیل در زمانی کمتر از 25 سال، گفت: وجود شیطان همواره خطرساز است، از این رو اسرائیل نیز وجودش مایه خطر است.

 

به گفته وی، اسرائیل خطر تهاجمی، فرهنگی و تبلیغاتی دارد، چرا که به دنبال تغییر در کشورهای اسلامی و به وجود آوردن خاورمیانه بزرگ است.

 

حجت الاسلام باقری با تأکید بر این که مسلمانان نباید صحنه مبارزه با کفار را خالی کنند، گفت: خداوند می فرماید در راه خدا قیام کنید و همیشه آماده باشید و اگر عده ای قیام نکنند تا جلوی فسادها را بگیرند، زمین آلوده می شود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: باید جلوی اسرائیل و اربابان ناپاک او ایستاد تا زمین را آلوده نکنند و به مردم مظلوم منطقه ظلم و ستم نشود.

 

وی با اشاره به خونریزی در یمن، سوریه، عراق، پاکستان و دیگر کشورها، افزود: همه جنایات منطقه توسط اسرائیل و اربابان او است، از این رو باید در مقابل آنها ایستاد تا پیروز شویم./1307/302/ب3

ارسال نظرات