۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۹۰۹۹۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا:

وحدت اسلامی، سبب پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس بود

خبرگزاری رسا ـ دلیل پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس وجود رهبری مقتدر، وحدت و انسجام حول محور ولایت و ایمان مذهبی مردم بود.
حجت الاسلام مختار نظري، مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کريلاي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مختار نظری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، در نشستی با محوریت ولایت، وحدت اسلامی و اقتدار که ظهر امروز در حوزه علمیه کوثر ورامین و با حضور مسؤولان بسیج طلاب سپاه سیدالشهدا(ع) برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت حادثه شهادت مظلومانه حجاج در منا و با اشاره به جنگ نیابتی، گفت: جنگ نیابتی یعنی اشخاصی که سناریوی جنگ را طراحی می‌کنند با افرادی که آن را بازی می‌کنند متفاوت هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به جنگ تمدنی، تصریح کرد: بعد از فروپاشی جماهیر شوروی آنتینتون پیش بینی کرد که جنگ بعدی جنگ تمدنی خواهد بود که بین تمدن‌های غرب و اسلام بوجود می‌آید به این دلیل که مسلمانان بر برتری فرهنگ خود در مقایسه با دیگر فرهنگ‌ها تاکید دارند و ارزش‌های آنها جهان شمول است.

 

حجت الاسلام نظری بیان داشت: جنگ تمدنی با حمله به برج‌های دوقلو در آمریکا شکل گرفت و آمریکا ابتدا به افغانستان سپس به عراق حمله کرد ولی بعد از مدتی آمریکا متوجه شد که اگر بخواهد به جنگ تمدنی دامن بزند دچار عواقب سخت و غیر قابل جبرانی خواهد شد.

 

وی با اشاره به عواقب جنگ‌های تمدنی که بین غرب و جهان اسلام ایجاد شد، افزود: جنگ تمدنی سبب اسلام‌گرایی، افزایش گفتمان مقاومت در جهان اسلام، موفقیت جمهوری اسلامی ایران، تحت تاثیر قرار گرفتن افکار عمومی در آمریکا نسبت به مسلمانان و هزینه‌های سنگین این نوع جنگ‌ها بود که سبب شکست آمریکا و بیداری اسلامی در منطقه شد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: بعد از به نتیجه نرسیدن جنگ تمدنی، جنگ هوشمند را راه اندازی کردند تا بجای جنگ بین تمدنی جنگ درون تمدنی ایجاد کنند تا با ایجاد اختلاف و کشمکش بین مسلمانان به اهداف خود برسند.

 

حجت الاسلام نظری با اشاره به اهداف جنگ هوشمند، ابراز کرد: اهداف جنگ هوشمند شامل از بین بردن زیر ساخت‌های تمدن اسلامی، جلوگیری از اتحاد مسلمانان، تجزیه کشورهای اسلامی، مشغول کردن جهان اسلام به خود و فراموشی مساله فلسطین است.

 

وی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی، بیان داشت: در جنگ تحمیلی صدام از تسلیحات آمریکایی، آلمانی و روسی برای کشتار مردم مظلوم ایران استفاده کرد در حالی که کشور ما از نظر تسلیحات جنگی بسیار ضعیف بود و دلیل پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس وجود رهبری مقتدر، وحدت و انسجام حول محور ولایت و ایمان مذهبی مردم بود.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: امروز دشمنان رمز موفقیت ایران را در همه عرصه‌ها فهمیده است به همین دلیل همه دشمنی‌ها و حمله‌ها را به ولایت فقیه دارد.

 

حجت الاسلام نظری در پایان خاطر نشان کرد: بالاترین هدف جنگ نرم گرفتن دین و مذهب مسلمانان است و این جزء سخترین جنگ‌ها محسوب می‌شود زیرا جامعه اسلامی دچار ناهنجاری شده و توازن و تعادل جامعه را از بین می‌برد./813/202/ب3

ارسال نظرات