۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۲۹۱۰۸۹
مدیر عامل موسسه عالیان مطرح کرد؛

برگزاری مجمع عمومی طلاب کوهنورد/ ورزش طلاب سکویی مناسب برای تبلیغ نوین

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی عالیان با اشاره به اینکه هر سکوی ورزشی می‌تواند جایگاهی برای ابلاغ جهانی پیام اسلام ناب محمدی باشد، گفت: باتربیت طلاب ورزشکار به تبلیغ در هر مکانی حتی مناطق صعب‌العبور و محروم جهان می‌اندیشیم.
علي شريفيان مهر، روحاني کوهنورد
حجت‌الاسلام علی شریفیان مهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه برنامه‌های موسسه فرهنگی ورزشی عالیان منشور اخلاقی و سازمانی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه ورزش است، گفت: دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص توجه طلاب و عموم مردم به ورزش موضوعی است که باید از سوی طلاب مورد بازخوانی قرار بگیرد.
 
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی عالیان با اشاره به اینکه در این موسسه برنامه‌های ورزشی مناسبی را در رشته کوهنوردی برای طلاب و خانواده‌های ایشان برنامه‌ریزی و اجرا شده است، گفت: سال گذشته در فضاهای مختلف ورزشی بیش از 30 برنامه موفق را با طلاب و خانواده‌های آنان اجرا کرده‌ایم.
 
حجت‌الاسلام شریفیان مهر با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی این موسسه برای خانواده‌های طلاب در طول سال روزهای پنج‌شنبه آخر هر هفته در مناطق گردشگری اطراف قم بوده است، گفت: برنامه‌هایی برای برادران طلاب در روزهای جمعه ازجمله کوهنوردی و غارنوردی نیز اجرا کرده‌ایم.
 
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی عالیان با اشاره به اینکه تابه‌حال تبلیغات به‌صورت عمومی نداشته‌ایم، گفت: بیشتر به شناسایی طلاب علاقه‌مند به ورزش و استعدادهای ورزشی در سطح حوزه علمیه قم پرداخته‌ایم.
 
وی ادامه داد: تا کنون بیش از 200 نفر طلبه ورزشکار در رشته‌های مختلف عضو موسسه هستند که از این نیروی به‌دست‌آمده برای پیشبرد اهداف اسلامی از جمله رساندن پیام‌های تبلیغی اسلام در مناسک مختلف ورزشی را پی گیری می‌کنیم.
 
حجت‌الاسلام شریفیان مهر با اشاره به اینکه برای اعزام مبلغان سخت‌کوش ورزشکار به مناطق محروم و صعب‌العبور نیز اقدامات جدی انجام داده‌ایم، گفت: با حفظ نشاط و سلامتی برای طلاب ورزشکار به دنبال ابلاغ پیام‌های تبلیغی اسلام در سطوح جهانی هستیم.
 
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی عالیان با اشاره به اینکه در سومین سال کاری این موسسه در منشور کاری خود جذب عمومی را در دست‌کار قرار داده‌ایم، تصریح کرد: دوشنبه‌شب همین هفته بعد از نماز مغرب و عشا همزمان با ششم مهرماه در محل دفتر موسسه اقدام به برگزاری انتخابات هیأت مدیره کرده‌ایم که حضور طلاب می‌تواند تقویت الگوی سازمان موسسه را در سطوح ملی و فراملی در برداشته باشد.
 
حجت‌الاسلام شریفیان مهر از برگزاری مجمع عمومی طلاب کوهنورد خبر داد و با بیان اینکه در برنامه‌های روز ششم مهرماه گزارشی مشروحی از صعودهای مختلف طلاب در سطوح ملی و بین‌المللی ارائه خواهد شد، گفت: ارائه این گزارش‌ها می‌تواند در تقویت واژه ما می‌توانیم در بین طلاب در صحنه‌های ورزشی مؤثر واقع شود./921/ت302/س
ارسال نظرات