۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۹۱۲۰۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع وقف در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام تدینی با بیان این‌که ترویج فرهنگ وقف حلال بسیاری از مشکلات فرهنگی و اقتصادی است، گفت: مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع وقف و با هدف معرفی جایگاه وقف در سیره اهل بیت(ع) و نقش آن در زندگی اجتماعی در سیستان و بلوچستان برگزار می‎شود.
حجت الاسلام اسماعيل تديني، مديرکل اوقاف و امور خيريه سيستان و بلوچستان

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوعات «چگونه همه واقف باشیم»، «وقف به زبان ساده»، «جایگاه وقف در سیره اهل بیت(ع)» و «وقف و زندگی اجتماعی» در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: این مسابقه ویژه عموم علاقه‌مندان در گروه سنی 16 تا 25 سال است و علاقه‌مندان می‎توانند حداکثر تا اول آذرماه لینک وبلاگ خود را به پست الکترونیکی مسابقه، به آدرس
mosabegheh.vaghf@chmail.ir  ارسال کنند.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: ملاک‌های ارزیابی این مسابقه زیبایی و ارتباط قالب با موضوع، کیفیت محتوایی متن و تصاویر و لینک‌های مرتبط شده با وبلاگ است.


وی عنوان کرد: وقف سنتی نبوی و عملی الهی است که آثار فردی و اجتماعی زیادی دارد و اگر به درستی ابعادش شناخته و حوزه‌های جدید برای آن تعریف شود، می‌تواند در صلاح جامعه بسیار مؤثر واقع شود.


حجت‌الاسلام تدینی اظهار داشت: وقف در توسعه اقتصادی، کاهش فاصله طبقاتی، اشتغال زایی و توزیع عادلانه ثروت نقش بسیار تأثیرگذاری دارد./831/303/ب2

ارسال نظرات