۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۲۹۱۶۴۲
فرمانده دفاع مقدس:

طلاب و روحانیان سربازان نبرد فرهنگی هستند

خبرگزاری رسا ـ جعفری با اشاره به حوزه های مختلف نبرد حق و باطل، گفت: نبرد بزرگ امروز نبرد فرهنگی و عقیدتی است، سربازان حقیقی این نبرد طلاب و روحانیت است که با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آموزه های دینی می توانند سنگر های این نبرد را فتح کنند.
روحانيت و دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار جعفری از فرماندهان دفاع مقدس در جمع طلاب مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تبریز با بیان این‌که رهبری امام راحل سبب شد تا رزمندگان انقلاب، استکباری جهانی را به زانو در آورد، اظهار داشت: میدان نبرد امروز، میدانی متفاوت و در عرصه اعتقاد و تعهد است.


جعفری جنگ میان حق و باطل را یک جنگ در عرصه تاریخ دانست و تصریح کرد: پیروز این نبرد مؤمنان و مستضعفان جهان است، خداوند راه نفوذ و سلطه به مؤمنان را به روی دشمنان بسته است، انقلاب اسلامی مصداق بارز عدم توانایی استکبار برای تسلط بر مؤمنان است.


وی افزود: جنگ میان حق و باطل و جبهه شیطانی و الهی همچنان ادامه خواهد داشت، از این رهگذر نبرد میان استکبار و انقلاب اسلامی در این جبهه آن چنان که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند تعطیلی و توقف نخواهد داشت، اتمام این نبرد در نابودی باطل و خوی استکبار طرف مقابل است.


این فرمانده دفاع مقدس ایمان و توکل به خداوند متعال را یک اصل اساسی در نبرد جبهه حق و باطل خواند و تصریح کرد: شایستگی امت اسلامی بود که خداوند به این نظام و انقلاب تفضل کرد، رزمندگان انقلاب که هر کدام شخصیت های خاص بودند در مسیر نصرت الهی از جان خود گذشتند، این نشان از شایستگی مردم است.


وی با تأکید بر فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در میان نسل جوان امروز کشور، ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت در میان جبهه های اسلامی، انگیزه و خلوص نیت رزمندگان دفاع مقدس بود که نصرت الهی را در پی خود آورد.


جعفری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: بیانات و رهنمود های حضرت امام خامنه‌ای یک استراتژی دقیق برای مدیریت کشور و جهان است، امروز داعش و گروه های تروریستی به جهت رهبری های مقام ولایت زمین گیر و توان پیشبرد اهداف خود را ندارد.


وی با بیان این‌که نبرد امروز ایران اسلامی نبرد در حوزه فرهنگ و علم است، اذعان داشت: پیشرفت های علمی در حوزه های مختلف علمی دشمن شکن است، اقتصاد نیز از مسائل مهم امروز کشور است، اگر این خط نفوذ و فشار دشمن نیز در هم شکسته شود، فتح سنگر دیگر جبهه نبرد با استکبار است.


این فرمانده دفاع مقدس در پایان با تأکید بر استحکام فرهنگ دینی مردم، تصریح کرد: نبرد بزرگ امروز نبرد فرهنگی و عقیدتی است، سربازان حقیقی این نبرد طلاب و روحانیت است که با تربیت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آموزه های دینی می توانند سنگر های این نبرد را نیز در نوردند./854/203/ب3

ارسال نظرات