۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۹۲۵۵۲

فعالیت غرفه مشاوره و پاسخگویی به سؤالات دینی در نمایشگاه کتاب تبریز

خبرگزاری رسا ـ غرفه پاسخ گویی به سؤالات شرعی و مسائل دینی و همچنین مشاوره خانواده در سالن شهریار نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز آماده پاسخگویی به سؤالات بازدید کنندگان است.
پاسخ گويي به شبهات پاسخ گويي به شبهات پاسخ گويي به شبهات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، غرفه پاسخ گویی به سؤالات شرعی ومسائل دینی و همچنین مشاوره خانواده در سالن شهریار نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز آماده پاسخ گویی به سؤالات بازدید کنندگان است.


حجت الاسلام حسین محمدپور، مسؤول واحد پاسخ گویی به سؤالات شرعی و شبهات دینی با اعلام این خبر، گفت: این غرفه پاسخگوی سؤالات مراجعان به ویژه جوانان در عرصه‌های علوم و معارف قرآن، کلام، حدیث، دین پژوهی، ادیان و مذاهب، تاریخ و سیره، اخلاق، تربیت و مشاوره، فقه و احکام هستند.


وی افزود: مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات که برای چندمین سال متوالی در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز حضور دارد، ضمن معرفی منابع مناسب برای مطالعات در حوه معارف دینی و موارد مختلف به سؤالات مراجعان در زمینه‌های گوناگون پاسخ می‌دهد.


مسؤول غرفه پاسخ گویی به سؤالات عنوان کرد: با توجه به هجمه‌های دینی و فرهنگی که از سوی دشمنان و منحرفان اعتقادی به جامعه اسلامی وارد می‌شود، این واحد را در کنار غرفه های فروش کتاب را لازم دیدیم که می تواند در راهنمائی مردم مؤثر باشد.


وی ایجاد محیطی صمیمی و با دسترسی آسان مردم به کارشناسان دینی را از اهداف این تشکیل این غرفه دانست و اذعان داشت: از دیگر اهداف مهم این بخش برای ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و پاسخگویی به شبهات مطرح در حوزه دین را در نمایشگاه کتاب امسال دنبال می‌کند.


حجت الاسلام محمدپور افزود: از آن‌جایی که پاسخگویی به سؤالات و شبهات عموم مردم از رسالت‌های عظیم حوزویان است، کارشناسان و اساتید در غرفه مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات نمایشگاه کتاب، پاسخ گوی سؤالات مراجعان مشغول هستیم.


وی از دیگر اهداف و زمینه های فراهم شده در این غرفه را مشاوره خانواده عنوان و تصریح کرد: مشاوره خانواده نیز می تواند در این غرفه در ترویج سبک زندگی اسلامی با تبلیغ چهره به چهره مؤثر باشد، مشاوره خانواده با رویکرد دینی از ضروریات است.


مسؤول غرفه پاسخ گویی به استقبال پر شور جوانان اشاره کرد و افزود: غالب سوالات در حوزه عدل الهی، مباحث اعتقادی و احکام است، با این وجود بار ها از ارشاد درخواست داشتیم تا در نمایشگاه های کتاب واحد پاسخ گویی ترتیب دهند، اما امسال این امر به تلاش سپاه به نتیجه رسید./854/202/ب2

ارسال نظرات