۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۲۹۳۴۴۶
دقایقی قبل در ساری آغاز شد؛

افتتاحیه کمیسیون‌های تخصصی هفتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین

خبرگزاری رسا ـ هفتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دقایقی قبل با حضور جمعی از اعضای جامعه مدرسین، علما، فضلا، روحانیان و نخبگان حوزوی استان‌های شمالی در مجتمع فرهنگی قوه قضائیه در ساری آغاز به کار کرد.
جامعه مدرسين

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، هفتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دقایقی قبل با حضور جمعی از اعضای جامعه مدرسین، علما، فضلا، روحانیان و نخبگان حوزوی استان های شمالی در مجتمع فرهنگی قوه قضائیه در ساری آغاز به کار کرد.

 

براساس این گزارش، در مراسم افتتاحیه رسمی کمیسیون های اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین آیت الله مقتدایی نائب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین غروی معاونان حوزه های علمیه برادران و خواهران حضور دارند.

 

این گزارش می افزاید؛ قرار است در این مراسم آیت الله مقتدایی، قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران سخنرانی کند.

 

بر اساس این گزارش، پس از مراسم افتتاحیه کمیسیون های تخصصی حوزه و روحانیت، فرهنگی و تبلیغی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با حضور اعضای این سه کمیسیون آغاز خواهد شد.

 

این گزارش می افزاید؛ در نوبت صبح این اجلاسیه نشست کمیسیون های تخصصی به مدت سه ساعت با حضور اعضاء این کمیسیون ها برگزار خواهد شد.

 

همچنین در نوبت عصر نیز ادامه جلسه کمیسیون ها و جمع بندی نهایی برگزار خواهد شد.

 

همچنین نشست دبیران کمیسیون های تخصصی نیز امشب با دبیر اجلاسیه و جمع بندی نهایی به منظور ارائه گزارش در روز اجلاسیه برگزار می شود.

 

این گزارش می افزاید؛ در این کمیسیون های تخصصی فرصت ها، ظرفیت ها، آسیب ها و چالش های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، حوزه و روحانیت با حضور علما، فضلاو نخبگان حوزوی سه استان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

براساس این گزارش، قرار است مباحث مطرح شده در این کمیسیون های تخصصی به صورت گزارشی از سوی هر یک از کمیسیون ها در روز اجلاسیه ارائه شود./950/202/ب3

ارسال نظرات