۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۹۳۹۹۱
امام جمعه موقت اهواز:

تعریف آمریکا از مذاکره نفوذ در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ما است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این که نقشه و تعریف آمریکا از مذاکره نفوذ در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است، گفت: مسؤولان و مردم به هیچ وجه اجازه نفوذ آمریکا از طریق مذاکره را نخواهند داد؛ شعار اصلی مردم همواره «مرگ بر آمریکا» خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در نماز جمعه عبادی، سیاسی این هفته که در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار نیروی دریایی سپاه ابراز داشت: نیروی دریایی سپاه و دیگر عزیزان موفق به اجرای دستور قرآنی مبنی بر ایجاد رعب در دل دشمنان شدند.

 

وی با اشاره به آیه قرآنی «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ» اظهار داشت: این آیه راهبرد مسلمانان در برخورد با دشمنان است؛ دشمنان بایستی از مسلمان ها در دل های آنان ترس داشته باشند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که فتنه 88 دشمنان را امیدوار کرد، گفت: رهبری در بخش دیگری از سخنان خود فرمودند که ما آغاز کننده جنگ نیستیم اما دشمنان ما خوی و طبیعتشان حمله و تجاوز است بنابراین باید آمادگی همه جانبه را داشته باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به این که رهبری همچنین فرمودند که ادعای برخی درخصوص حقوق بشر و در رأس آن آمریکا پوچ و بیهوده است، بیان داشت: این کشورها از هیچ جنایتی تردید نمی کنند و اکنون بزرگ ترین خطر، دروغ، نفاق و ریا مدعیان حقوق بشر است.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان سخن رهبرمعظم انقلاب مبنی براین که جمهوری اسلامی ایران مانع از عملی شدن نقشه دشمن در منطقه است، ابراز داشت: برنامه استکبار جهانی و آمریکا نفوذ است و همه باید هوشیار باشند.

 

وی با بیان این که رهبری تصریح کردند که مذاکره آمریکا برای نفوذ اما مذاکره با اروپا راه باز است، ادامه داد: نقشه و تعریف آمریکا از مذاکره نفوذ در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است؛ تعبیر امام از رابطه ایران و آمریکا، تعبیر گرگ و میش بود.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که نیت آمریکا از ابتدا چپاول آنچه در ایران است، افزود: آمریکا هیچ کجا به نفع ایران عمل نکرده است؛ کودتا 28 مردادماه 1332 به اعتراف دوست و دشمن از سوی آمریکایی ها بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با تأکید براین که مجلس شورای اسلامی مذاکرات هسته ای را به دقت  و بدون حب و بغض و باتوجه به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب بررسی کند، تأکید کرد: مسؤولان و مردم به هیچ وجه اجازه نفوذ آمریکا از طریق مذاکره را نخواهند داد؛ شعار اصلی مردم همواره «مرگ بر آمریکا» خواهد بود.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که آمریکایی ها خواب نفوذ در ایران را نخواهند دید، ابراز داشت: بخشی از سخنان رهبرمعظم انقلاب مخاطب آن مسؤولان، رییس جمهور و دستگاه های دیپلماسی بود؛ هدف دشمن تغییر افکار به ویژه در جوانان است.

 

مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به فاجعه منا و جانباختن چند هزار نفر از زائران بیت الله الحرام اشاره کرد و ابراز داشت: همه افرادی که به حج رفته اند این را به خوبی می دانند که فاجعه منا بر اثر سوء مدیریت اتفاق افتاد است.

 

وی با بیان این که با رخ دادن این فاجعه و عدم توانایی دستگاه های آل سعود در رسیدگی به مجروحان، این رژیم بایستی اجازه کمک رسانی را به دیگر کشورها می دادند، اظهار داشت: در صورت عدم وجود فرمایشات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر عکس العمل سخت و خشن، عربستان سعودی به هیچ وجه تصمیم کمترین همکاری را نداشت.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که بیانات رهبرمعظم انقلاب درخصوص فاجعه منا نه تنها برای مردم ایران بلکه برای همه مسلمان ها عزتی شد، افزود: قاطعیت و صلابت ولی امر مسلمین، سربلندی را برای جمهوری اسلامی ایران به بار آورد؛ پول های نفتی آل سعود را نگه داشته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به این که جنگنده های آل سعود شامگاه گذشته مراسم جشن عروسی را بمباران و تعداد 50 نفر را شهید کردند، گفت: سعودی های ملعون بجای مقابله با رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع یمن تهاجم های خود را آغاز کرده اند.

 

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: با آغاز بمباران مواضع داعشی ها در سوریه از سوی جنگنده های روسی، صدای آمریکایی ها به نشانه اعتراض بلند شده است.

 

وی بخش های از سخنان خود به مناسبت های 25 ذی الحجه، 22 مهرماه به عنوان روز جهانی استاندارد و 23 مهرماه سالروز شهادت پنجمین شهید محراب، آیت الله اشرفی اصفهانی اشاره کرد و بیان داشت: تهاجم فرهنگی خانواده از اهداف دشمن کینه توز و استکبار جهانی و آمریکا است./9453/201/ب1

ارسال نظرات