۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۹۴۸۸۵

اعزام طلاب لرستانی به دوره آموزشی تکنولوژی تبلیغ در قم

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از اعزام پنج نفر از طلاب مدارس علمیه استان جهت شرکت در دوره آموزشی تکنولوژی تبلیغ به استان قم خبر داد.
خواهران طلبه

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که دوره آموزشی تکنولوژی تبلیغ از سوی مرکز مدیریت خواهران کشور برگزار می شود، عنوان کرد: طلاب لرستانی نیز در این دوره آموزشی حضور دارند.


وی با بیان این که از سوی مرکز مدیریت قم تعداد مشخصی اعلام شده است، افزود: در این راستا از استان لرستان پنج نفر از طلاب توانمند مدارس علمیه استان اعزام شدند.


عزیزی با اشاره به شرایط اعلام شده یادآور شد: طلاب اعزامی باید دارای کارنامه تبلیغی، توانایی نصب نرم افزارها و دوره های آموزشی گوناگونی در این زمینه را گذرانده باشند.


وی تصریح کرد: مدارس علمیه استان لرستان طلاب توانمندی در این زمینه دارد ولی باتوجه به محدودیت اعزام، ما افرادی که در رأس قرار دارند و از توانایی بالایی برخوردار بودند، اعزام کردیم.


معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به این که دوره آموزشی تکنولوژی تبلیغ هم اکنون در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) استان قم در حال برگزار است، خاطرنشان کرد: پس از پایان دوره برای شرکت کنندگان مدرک صادر می شود.


وی یادآور شد: از وجود این طلاب در آینده به عنوان اساتید در استان لرستان استفاده می شود.


عزیزی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در طول سال برای طلاب اظهار داشت: این دوره های آموزشی با حضور اساتید اعزامی به دروه آموزشی تکنولوژی تبلیغ برگزار خواهد شد.


وی در پایان بیان کرد: طلاب اعزامی از مدارس علمیه فاطمیه(س) خرم آباد، فاطمه الزهرا کوهدشت، محدثه بروجرد و مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز هستند./9459/302/ب1

ارسال نظرات