۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۹۸۶۹۷
آیت الله دری نجف آبادی:

هدف استکبار جهانی تخریب اعتقادات جوانان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که مهم ترین هدف استکبار جهانی تخریب اعتقادات جوانان است، گفت: وزیر امور خارجه آمریکا با صراحت عنوان کرده است، با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در صدد تخریب اعتقادات فرهنگی و مذهبی جوانان خاورمیانه به ویژه ایران اسلامی هستیم.
آيت الله دري نجف آبادي نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک نماز جمعه اراک

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک بیان کرد: صدور حکم اعدام باقر النمر جنایت دیگری از سوی عربستان است و این جنایت ننگ آل سعود است و در تاریخ ثبت خواهد شد.

 

جنایات آل سعود در یمن و بحرین و سوریه

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که آل سعود در یمن و بحرین به جنایات بسیاری دست می زند، خاطر نشان کرد: امروز آل سعود یکی از عوامل وقوع جنایات در سوریه است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت:  کینه آل سعود نسبت به بشار اسد سبب شده است که آنها به قیمت ویرانی یک کشور برای تامین نظر دلقک های سیاسی دنیا یک ملت را ویران کنند.

 

آل سعود مسؤول همه جنایات در منطقه

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که آل سعود مسؤول همه جنایات در منطقه است، گفت: عربستان، قطر، اردن، کویت و ترکیه با پشتیبانی از گروهک های تکفیری در سوریه عاملین اصلی شهادت شهروندان  سوریه هستند.

 

امام جمعه اراک در رابطه با جنایات آل سعود در سوریه افزود: جنایات آل سعود در سوریه طی چهار سال گذشته سبب، دو میلیون و 501 هزار کشته و مجروح و آواره شدن 11 میلیون نفر شد.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مهم ترین هدف استکبار جهانی تخریب اعتقادات جوانان است، گفت: وزیر امور خارجه آمریکا با صراحت عنوان کرده است، با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در صدد تخریب اعتقادات فرهنگی و مذهبی جوانان خاورمیانه به خصوص ایران اسلامی هستیم

 

آیت الله دری نجف آبادی بسیاری از لیبرال ها، منافقین و خودفروخته های داخلی نیز بر این خواسته مقامات استکبار جهانی دامن زده و از راه های مختلف اطلاعات محرمانه کشور را در اختیار استکبار جهانی قرار می دهند.

 


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز دولت و مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید  به شدت با منافقین و خودفروخته های داخلی مقابله کنند و همچنین کارگزاران نظام باید به  نسبت به این مسئله با هوشیاری برخورد کنند.

 

13 آبان روز انزجار از استکبار جهانی

امام جمعه اراک، شهید فهمیده، الگوی شایسته و تصویر برجسته ای از ایثار، جهاد و شهادت برای دانش آموزان بسیجی و جوانان کشور دانست و بیان کرد: حماسه سازی های شهید فهمیده و تمام شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی وظیفه خطیری را در راستای حفظ ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده تک تک نیروهای بصیر و ارزشی قرار داده است.

 

آیت الله دری نجف آبادی تشریح زوایای رویداد 13 آبان برای نسل جدید انقلاب، تکلیفی بزرگ دانست و خاطر نشان کرد: 13 آبان روز انزجار از استکبار جهانی و مبارزه با زورگویان و ناقضان حقوق بشر است./842/201/ب1

ارسال نظرات