۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۲۹۸۸۶۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

هویت کشور در ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که هویت کشور در ارزش های اسلامی است، گفت: باید در حفظ این ارزش ها تلاش کرد تا جلوی ضربه دشمن به ارزش های اسلامی گرفته شود.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در جلسه شورای اداری استان، گفت: باید قدردان نعمت های الهی باشیم.


وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران از این نعمت های الهی است، افزود: این انقلاب منشأ برکات بسیاری در دنیا شده است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی وجود رهبر معظم انقلاب را از دیگر نعمت های الهی بیان کرد و عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب تمام صفات و ویژگی‌های والای یک رهبر را دارا است و از اطمینان و آرامش قلبی برخوردار است.


وجود رهبری آگاه و با بصیرت دسیسه های دشمن را خنثی می کند


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که با وجود رهبر معظم انقلاب شیطنت ها و نقشه های دشمنان نقش برآب شده و منافع ملت تأمین می شود، ابراز داشت: مردم همراه، باوفا، ولایتمدار و پشتیبان نظام و رهبری هستند و این از دیگر نعمت های الهی است.


وی امنیت را از دیگر نعمت های الهی عنوان کرد که خداوند متعال به ما ارزانی داشته است و گفت: از وظایف و رسالت سنگین ما نگهداری و حفظ این نعمت ها است.


امام جمعه خرم آباد با تأکید بر هوشیاری در برابر دشمن و جلوگیری از ورود آسیب به این نعمت ها اظهار داشت: نباید به دشمن فرصت دهیم که به این نعمت ها ضربه بزند.


وی در ادامه با بیان این که اصول و ارزش های انقلاب را باید حفظ کنیم، گفت: هویت ما در ارزش های اسلامی است و باید آنها را حفظ کنیم.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به وجود وقایع گوناگون در کشور اظهار داشت: با حفظ وحدت می توان از این مسائل به سلامت عبور کرد.


وی در ادامه با اشاره به به وقوع سیل در لرستان و وارد شدن خساراتی به شهرستان کوهدشت، از عنایت دولت و رییس جمهور به استان و حضور معاون ایشان برای پیگیری خسارات سیل قدردانی کرد.


امام جمعه خرم آباد بیکاری جوانان لرستان را بحرانی دیگر بیان کرد که مردم از وجود آن رنج می برند و خاطرنشان کرد: این مشکل نیز باید برطرف شود تا جلوی مهاجرت جوانان لرستانی به استان های دیگر گرفته شود./9459/202/ب1

ارسال نظرات